octombrie_isj.JPG
Meniu Principal
Acasa
Noutati
Reteaua Scolara
Pagina inspectorului
Legislatie
Link-uri utile
Inv. particular
Forum
Proiecte ISJ
Compartimente
Login Form





Parola uitata?
Informatii utilizatori
1380 membri
0 azi
1 in aceasta saptamana
0 in aceasta luna
ultimul: kidsland
Acasa arrow Pagina inspectorului arrow Limba engleza - franceza - inspector Mariana Ciovica
A+ | A- | Reset
Prezentare pe scurt a ultimelor actualizari ale site-ului

prof. Ioana Dăneţiu

Inspector la disciplina
Limba si literatura romana

prof. Adrian Poplacean

Inspector la disciplinele tehnice

  1.  Precizari referitoare la aplicarea nomenclatoarelor calificarilor profesionale pentru care se asigura pregatirea prin invatamantul preuniversitar si ordinele de ministru in vigoare privind planurile de invatamant si programele scolare pentru anul scolar 2014-2015
  2.  Precizari privind incadrarea personalului didactic care preda curriculum de specialitate din cadrul ariei curriculare "Tehnologii"
  3.  Nota VET - Activitati specifice modernizarii invatamantului profesional si tehnic (IPT) in anul scoalr 2014-2015
  4.  Ordin planuri invatamant cl.a IX-a invatamantul profesional de 3 ani
  5. Ordin 4888 din 26 august 2013 prvind aprobarea metodologiei de organizare si desfasurare a examenului de certificare a calificarii profesionale pentru absolventii invatamntului profesional cu durata de 2 ani
  6. Ordin nr. 3136/20.02.2014 privind organizarea, funcţionarea, admiterea şi calendarul admiterii în învăţământul profesional de stat cu durata de 3 ani
  7. Nota cu privire la organizarea olimpiadelor la disciplinele din aria curriculara "Tehnologii", faza judeteana, anul scolar 2013-2014
  8. ORDIN privind aprobarea graficului de desfăşurare a examenelor de certificare a calificării profesionale a absolvenților din învăţământul profesional şi tehnic preuniversitar în anul şcolar 2013- 2014
  9. Precizari legate de examenele de certificare
  10. PLAI 2013-2020
  11. Precizările MEN nr. 62985 din 15.10.2013 referitoare la continuarea studiilor în anul şcolar 2013-2014
  12. Precizarile MEN nr. 63249 din 16 10.2013 privind încadrarea personalului didactic care predă curriculumul de specialitate din cadrul ariei curriculare „Tehnologii”
  13. Nota CNDIPT an scolar 2013-2014
  14. Precizari aplicare nomenclatoare si ordine curriculum an scolar 2013-2014
  15. Legislaltie conducere auto
  16. Institutii de invatamant superior care organizeaza programe de conversie profesionala
  17. Nota MECTS 67149/07.11.2012 privind incadrareaa si salarizarea profesorilor de instruire practica si a maistrilor instructori
  18. Nota MECTS 62781/11.10.2012 privind precizari referitoare la continuarea studiilor in anul scolar 2012-2013
  19. Olimpiada la disciplina educatie tehnologica, faza judeteana 2013, comisie
  20. Precizari referitoare la organizara si desfasurarea examenelor de certificare/atestare a competentelor profesionale ale absolventilor din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2012-2013
  21. OMECTS nr.6327/27.11.2012, privind graficul de desfasurare a examenelor de certificare a invatamantului profesional si tehnic preunivarsitar in anul scolar 2012/2013 din anexa
  22. Programele Olimpiadelor de Tehnologie aprobate de M.E.C.T.S prin nota nr.101290/03.12.2012 pentru anul scolar 2012-2013
  23. Precizările nr. 57189/11.09.2012 privind încadrarea personalului didactic care predă curriculumul de specialitate din cadrul ariei curriculare „Tehnologii”
  24. Precizările nr. 61722/08.10.2012 referitoare la aplicarea nomenclatoarelor calificărilor profesionale pentru care se asigură pregătirea prin învăţământul preuniversitar şi la ordinele de ministru în vigoare privind planurile de învăţământ şi programele şcolare pentru anul şcolar 2012- 2013
  25. Nota MECTS privind aplicarea curriculumului pentru invatamantul profesional de 2 ani -click
  26. Situaţia statistică privind învăţământul profesional şi tehnic particular, din judeţul Sibiu
  27. Notă MECTS nr 29097 din 10.02.2012 privind aprobarea Programelor Olimpiadelor la disciplinele din aria curriculară „Tehnologii” si programa modificata pentru domeniul agricultura
  28. In atentia unitatilor de invatamant liceal din judetul Sibiu va informam ca in Monitorul oficial numarul 96 din 7.02.2012 si pe site http://alegetidrumul.ro/ a aparut Ordinul MECTS nr 3168 din 3 februarie 2012 si Metodologia de organizaresi functionare a invatamantului profesional de 2 ani.
  29. ORDIN nr. 5222/29.08.2011 privind aprobarea metodologiei de organizare și desfășurare a examenului de certificare a calificării profesionale a absolvenților ciclului inferior al liceului care au urmat stagiile de pregătire practica

prof. Mircea Galata

Inspector la disciplina educatie fizica si sport





  1.  Sedinta cerc metodic joi 24 septembrie 2014, ora 13 cu urmatorele teme : raport de activitate, alegerea responsaabililor pe disciplina sportiva, inscrieri ONSS, rezultate obtinute ONSS 2013-2014 si diverese. Prezenta obligatorie 
  2.  Informaţii despre selecţia metodiştilor ISJ Sibiu, pentru anul şcolar 2014-2015
  3.  Subiecte si bareme titularizare 2014, disciplina educatie fizica si sport (profesori si antrenori, kinetoterapie)
  4.  Miercuri 11 iunie 2014, ora 10 la stadionul Municipal se va desfasura faza judeteana la alergare de viteza si rezistenta pentru ciclul primar
  5. Invitatie Concursul national Scolar de Sah "Elisabeta Prolihroniade" - echipe mixte, editia 2013-2014
  6. Protocol de colaborare pentru organizarea Campionatului National de Sahpentru elevii si elevele din invatamantul gimnazial si liceal - echipe mixte, editia 2013 - 2014
  7. Academia Olimpica Romana –Filiala Sibiu, Directia de Sport si Tineret a Judetului Sibiu, Inspectoratul Scolar Judetean Sibiu Organizeaza :Crosul Olimpic .Acesta va avea loc VINERI- in data:23-05-2014 ora 10  la  STADIONUL MUNICIPAL Traseu participanţi: Start  Stadion Municipal– alee Parc Sub Arini (prin faţa H. Silva – Bazin Olimpia) – Str. Argesului –(trecere pe sub pod) –sosire Stadion Municipal. Distanţă totală traseu – 1600 m. La finalul cursei  fiecare participant primeste un numar, iar in urma extragerii la tombola vor primii diferite premii.Toata aceasta actiune va avea ca scop promovarea miscarii in randul populatiei si cresterea emulatiei ptr., miscare la toate categoriile de varsta.PARTICIPAREA LA CROS SE FACE PE BAZA DE TABEL(din partea scolilor) SAU FIECARE ALERGATOR O FACE PE PROPRIA RASPUNDERE.
  8. Protocol de colaborare privind derularea proiectului "ABRORDARI METODOLOGICE MODERNE IN EFICIENTIZAREA LECTIEIE DE EDUCATIE FIZICA"
  9. CAMPANIA SPORTUL CONTRA DROGURI - 2014
  10. Programul Biomotric 2013-2014
  11. OLIMPIADA  NAŢIONALĂ A SPORTULUI  ŞCOLAR - CALENDAR COMPETIŢIONAL NAŢIONAL, ANUL ŞCOLAR 2013 – 2014
  12. Protocol de colaborare program national de selectie relansarea gimnasticii romanesti
  13. Protocolul cu Coca-Cola si GSP
  14. Protocol Sah
  15. Ordin privind aprobarea Metodologiei organizarii si desfasurarii activitatilor de educatie fizica si sport in invatamantul preuniversitar
  16. PREVEDERI METODOLOGICE LA DISCIPLINELE SPORTIVE NOMINALIZATE ÎN CALENDARUL COMPETIŢIONAL NAŢIONAL AL O.N.S.Ș. PENTRU ANUL ŞCOLAR 2012-2013 
  17. Ordin pentru modificarea si completarea anexei nr 1 la Metodologia privind examinarea starii de sanatate a prescolarilor si elevilor din unitatile de invatamant de stat  si particulare autorizate/acreditate, privind acordarea asistentei medicale gratuite si pentru promovarea unui stil de viata sanatos, aprobata prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului si ala ministrului sanatatii nr 5298/1668/2011  
  18. In atentia unitatilor scolare si a profesorilor de educatie fizica si sport din judet: va rog sa studiati cu atentie OMECTS / 3462/2012 atasat aici
  19. PROGRAME SCOLARE 2009
  20. ORDIN nr 4700/07.07.2008 privind aprobarea programelor revizuite la educatie fizica si sport
  21. Ordin MECT ONSS 2007 - Regulamentul de organizarea a competitiilor sportive
  22. Anexa A la Ordinul MECT nr 2880

 

prof. Mariuca Neagu

Inspector la disciplina Religie

 


 

An scolar 2014-2015
  1. INVITAŢIE Seminar, 10 iunie 2014: ,,Formare în psihologia dezvoltării. Dezvoltarea religioasă a copilului şi a adultului"
  2. A P E L PENTRU SELECTIA CADRELOR DIDACTICE, in vederea evaluarii proiectelor de manuale scolare pentru clasele I si a II-a pentru anul scolar 2014-2015 http://www.rocnee.eu/index18.htm
  3. Seminar International de Pedagogie clinica: Sibiu 12-14 mai 2014 Mai mullte detalii gasiti pe site CCD Sibiu sau pe e-mail trimis de coordonatorii de cerc in legatura cu seminarul mentionat.Pentru inscriere va rog sa folositi fisa de inscriere de pe CCD. Va anexez  fisa de inscriere, in cazul in care nu o puteti descarca.
  4. Rezultate Olimpiada de Religie, etapa judeteana 2014 
  5. Subiecte Olimpiada de Religie, etapa judeteana 2014
  6. Precizări Olimpiada de religie, etapa judeţeană 2014
  7. Olimpiada de Religie 2014_ etapa judeteana_ participare_ inscriere_ tematica
  8. Rezultatele etapei judetene si subiectele pe clase
  9. Tematica olimpiada gimnaziu 2013 
  10. Tematica olimpiada liceu 2013
  11. ORDIN nr. 3641/03.02.2011 cu privire la aprobarea planurilor cadru de învățământ penrtu clasele a IX-a - a XII-a, filiera vocațională, profilul teologic, cultul ortodox, specializarea ghid turistic religios
  12. ORDIN nr.5229/01.09.2008 privind aprobarea Programelor şcolare revizuite pentru dicipline de studiu din aria curriculară Om şi Societate: RELIGIE clasele I-IV
  13. ORDIN nr. 5230/01.09.2008 privind aprobarea Programelor şcolare revizuite pentru discipline de studiu din aria curriculară Om şi Societate: RELIGIE clasele IX - XII

prof. Diana Bucuta

Inspector la invatamantul primar



prof. Constantin Dinca

Inspector la disciplina Geografie

  Inscriere urgenta pentru POSDRU "Formarea continua a profesorilor de Istorie si Geografie in societatea cunoasterii" - desfasurat de Universitatea Valahia din Targoviste. Profesorii selectati vor transmite un mail la adresa costicdinca@yahoo.co.uk  pana la 1 februarie cu nume si prenume, anul absolvirii facultatii, iar dosarele cu documentele completate vor fi trimise la ISJ Sibiu pana in 8 februarie 2013!!!! Vor participa obligatoriu toate cadrele didactice care au catedra in licee si colegii nationale!

 Materiale si optionale propuse de prof. univ. O Mandrut, cercetator ISE (click aici)

  1. Programele şcolare revizuite pentru disciplina de studiu Geografie, din aria curriculară "Om şi societate", clasele a V-a - a VIII-a
  2. IN ATENTIA PROFESORILOR DE GEOGRAFIE -Programa revizuita clasele V-VIII si planificari V-VIII si IX-XII
  3. Programa şcolară pentru elevi cu deficienţă mintală uşoară şi moderată la disciplina geografie
  4. Programa pentru examenul de definitivare în învăţământ şi obţinerea gradului didactic II la disciplinele geografie, geologie - anexa 2 la OMECT nr. 2687/27.11.2007

prof. Livia Cretulescu

Inspector scolar management si evaluare institutionala

   


    prof Daniela Muntean


 
 
 

        

 1. ANUNTURI:

   Materiale consfatuiri: https://www.dropbox.com/sh/cl7mg1npft7ipkp/AABgybjJAeo-GuPZYJg0I-bOa?dl=0

 2. PROIECTE, CONCURSURI:

  1.  CAEN 2014: Calendarul National al activitatii educative si CAER 2014: Calendarul Regional si Interjudetean al activitatii educative
  2. Proiect POSDRU "EDSANO" - prezentare.  Programa de educatie pentru sanatate.  Modele lectii.

3. REGULAMENTE, ORDINE, PROCEDURI:

  1. Taberele, excursiile, expeditiile sau orice activitati de timp liber cu elevii şi preşcolarii se organizează conform ordinului MEN 3060/3.02.2014.   
  2. Documente pentru situatii de urgenta necesare unitatilor de invatamant
  3. Materiale pentru pregatirea in domeniul situatiilor de urgenta: protocol MAI_MEN,  lectii, regulamente concursuri.
  4.  Materiale utile pentru orele de educatie rutiera
  5. Precizari privind Calendarul Activitatii Educative: National si Regional
  6. Formular de aplicatie si evaluare pentru proiecte educative care vor fi inscrise in  Calendarul Activităţii Educative Naţional/Regional şi Interjudeţean/Judetean 2014. Termen depunere proiecte la ISJ -20 octombrie 2013.
  7. ORDIN nr. 3035/10.01.2012 privind aprobarea Metodologiei – cadru de organizare si desfăsurare a competitiilor scolare si a Regulamentului de organizare a activitătilor cuprinse în calendarul activitătilor educative, scolare si extrascolare
  8. ORDIN nr. 5567/2011 pentru abrobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţilor care oferă activitate extraşcolară
  9. Metodologie Alegeri Consiliul Elevilor. 
  10. Ordinul nr 4247 din 21.06.2010 privind aprobarea regulamentului Consiliului National al Elevilor
  11. ORDIN nr.5132/10/09/2009 privind activităţile specifice funcţiei de diriginte

 4. PREVENIREA VIOLENTEI SI ASIGURAREA SECURITATII: 

  1. Masuri privind prevenirea fenomenului infractional - nota ISJ Sibiu 6546/3.12.2013 
  2. Procedura de interventie in caz de violenta
  3. Macheta de raportare situatii de violenta: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?usp=drive_web&formkey=dElKTzdHN2l5WERwTHI3eTB1VS1lVHc6MQ#gid=1
  4. Nomenclatorul actelor de violenta
  5. Nota ISJ Sibiu 5388/11.10.2013 privind asigurarea securitatii si sigurantei in scoli 
  6. Plan teritorial comun de actiune la nivelul judetului Sibiu pentru cresterea gradului de siguranta al elevilor si personalului didactic si prevenirea delicventei juvenile in incinta si zonele adiacente unitatilor de invatamant
  7. Plan local comun de actiune la nivelul municipiului Sibiu pentru cresterea gradului de siguranta al elevilor si personalului didactic si prevenirea delicventei juvenile in incinta si zonele adiacente unitatilor de invatamant
  8. Nota nr 67843 din 09.11.2012 privind asigurarea securitatii si sigurantei elevilor in perimetrul unitatilor scolare[detalii aici]
  9. Materiale utile pentru comisia de prevenire a violentei din scoala [detalii aici]
  10. Nota referitoare la respectarea drepturilor copilului in Romania[detalii aici]
  11. 5PROGRAMUL SCOALA ALTFEL 2014:
  12. Rezultate la faza judeteana a competitiei nationale Scoala altfel
  13. Proiecte ale județului Sibiu selectate pentru faza națională a competiției ”O activitate de succes in  Săptămâna ”Școala altfel: Să știi mai multe, să fii mai bun!”.     Proiectele pot fi vizionate și votate la adresa:   http://sae.edu.ro/2014/votare
  14. Proiecte propuse de unitati de invatamant din judetul Sibiu pentru competitia Scoala Altfel
  15. Precizari privind programul Scoala Altfel 
  16. Programe ale unitatilor de invatamant. Detalii.

 

„DidactIno - Formare inovativă pentru valoare şi performanţă în cariera didactică’’

Proiect POSDRU /157/1.3/S/137440

Informații utile:

Programul P3 profesori liceu Sibiu

Sibiu 4-5 octombrie

 Grupa 1              Grupa2

P3: Tehnici de clarificare a valorilor și educație morală

Seria SB_P3  Grupele SB_P3_3_20141004 si  SB_P3_4_20141005

 

Program (gr1 - sambata 4.10.2014, gr2 - duminica 5.10.2014)

Modul

 Data

Formator

1. Tehnologii de comunicaţie, multimedia şi e-learning în educaţie

4 - 5.10.2014

Popa Emil Marin

2. Personalitate și dezvoltare morală

11 -12.10.2014

Avramescu Monica Delicia

3. Tehnici active de instruire

18-19.10.2014

Lisievici Petru

4. Tehnici avansate de clarificare a valorilor în educaţia morală

25-26.10.2014

Lisievici Petru

5. Nediscriminare, diversitate, egalitate de şanse şi gen procesul invatarii, in contextul dezvoltarii durabile

1- 2.11.2014

Ifrim Roxana

 

 Documentele necesare pentru inscriere:
1. Adeverinta unitate scolara
2. Cerere inscriere
3. Declaratie dubla finantare
4. Declaratie preluare date personale
5. Formular de inregistrare

 

6. Copie certificat de nastere
7. Copie carte de identitate
8. Copie cert de cas – daca e cazul
9. Copie dupa actul de studii in baza caruia a fost incadrat
10 Copie dupa ultimul act de studii

Primele cinci documente trebuie downloadate,  printate, completate si semnate. Doc nr.1 va fi inregistrat, semnat si stampilat de catre conducerea institutiei.

Va asteptam cu dosarul complet, in ziua de miercuri 1.10.2014 si joi 2.10.2014,  in intervalul orar 10-15, la sediul CCD SIBIU, str.Turismului nr.15.

 

Sibiu 11-12 octombrie

Grupa 1 - sambata       Grupa 2 - duminica

 P2 Optimizarea performanțelor profesionale prin consultanță și coaching cognitiv comportamental

Public/Grup ţintă: personal didactic din învățământul preșcolar

Modul

 Data

Formator

1. Tehnologii de comunicaţie, multimedia şi e-learning în educaţie

11 - 12.10.2014

Gherasim Zenovic

2. Descrierea, analiza şi evaluarea performanţelor profesionale

18 -19.10.2014

Danciu Bogdan

3. Impactul inteligenţei sociale şi emoţionale asupra performanţelor profesionale

25-26.09.2014

Ticusan Marilena

4. Coaching cognitiv comportamental pentru optimizarea perform profesionale

1-2.11.2014

Lepadatu Ioana

5. Nediscriminare, diversitate, egalitate de şanse şi gen in procesul invatarii, in contextul dezvoltarii durabile

8- 9.11.2014

Ifrim Roxana

Documentele necesare pentru inscriere:
1. Adeverinta unitate scolara
2. Cerere inscriere
3. Declaratie dubla finantare
4. Declaratie preluare date personale
5. Formular de inregistrare

6. Copie certificat de nastere
7. Copie carte de identitate
8. Copie cert de cas – daca e cazul
9. Copie dupa actul de studii in baza caruia a fost incadrat
10 Copie dupa ultimul act de studii

Primele cinci documente trebuie downloadate,  printate, completate si semnate. Doc nr.1 va fi inregistrat, semnat si stampilat de catre conducerea institutiei.

Va asteptam cu dosarul complet, in ziua de luni 6.10.2014 si marti  7.10.2014,  in intervalul orar 10-15, la sediul CCD SIBIU, str.Turismului nr.15.

 

 

Stagiu de formare pentru prima grupa de educatoare:

Programul grupei P8_edu_gr1 începe  sâmbătă 27.09.2014, ora 10 la sediul CCD Sibiu str. Turismului nr. 15.

Componenta grupei P8_edu_gr1 in format pdf

Documentele necesare pentru inscriere:
1. Adeverinta unitate scolara
2. Cerere inscriere
3. Declaratie dubla finantare
4. Declaratie preluare date personale
5. Formular de inregistrare

6. Copie certificat de nastere
7. Copie carte de identitate
8. Copie cert de cas – daca e cazul
9. Copie dupa actul de studii in baza caruia a fost incadrat
10 Copie dupa ultimul act de studii

Primele cinci documente trebuie downloadate,  printate, completate si semnate. Doc nr.1 va fi inregistrat, semnat si stampilat de catre conducerea institutiei.

Va asteptam cu dosarul complet, in ziua de joi 18.09.2014,  in intervalul orar 13-15, la sediul ISJ SIBIU, str.Berăriei nr.2. Dosarele vor fi preluate de către doamna inspector prof. Diana Bucuță.

 

Stagiu de formare pentru primele 2 grupe

 Program formare:

Programul activităților de formare DIDACTINO

 

Nr. crt

Program

Grupa

Modul 1/data

Modul 2/data

Modul 3/data

Modul 4/data

Modul 5/data

Locație

1.

Tehnici de clarificare a valorilor și educație morală

1 Gimnaziu

6.09.2014

ora 10

13.09.2014

ora 10

20.09.2014

ora10

27.09.2014

ora 10

4.10.2014

ora 10

CCD Sibiu

str. Turismului nr. 15

2.

2 Gimnaziu

7.09.2014

ora 10

14.09.2014

ora 10

21.09.2014

ora10

28.09.2014

ora 10

5.10.2014

ora 10

3.

Optimizarea performanțelor profesionale prin consultanță și coaching   cognitiv comportamental

1 Liceu

13.09.2014

ora 10

20.09.2014

ora 10

27.09.2014

ora 10

4.10.2014

ora 10

11.10.2014

ora 10

Colegiul Național Pedagogic „A. Șaguna” Sibiu, str. Aleea Turnur. Roșu nr. 2

4

2. Liceu

14.09.2014

ora 10

21.09.2014

ora 10

28.09.2014

ora 10

5.10.2014

ora 10

12.10.2014

ora 10

 
Componența grupei 1 gimnaziuin format pdf
Componența grupei 2 gimnaziu in format pdf

Componența grupei 1 liceu în format pdf
Componența grupei 2 liceu în format pdf

 

Primele 4 grupe cu cadrele didactice selectate pentru programul  de formare in cadrul proiectului DIDACTINO_ID_137440 ( documente necesare), vezi pagina inspector scolar Anca Voineag

Lista cu cadrele didactice înscrise

Lista cu cadrele didactice selectate:

         gimnaziu                  liceu

Documentele necesare pentru inscriere:
1. Adeverinta unitate scolara
2. Cerere inscriere
3. Declaratie dubla finantare
4. Declaratie preluare date personale
5. Formular de inregistrare

6. Copie certificat de nastere
7. Copie carte de identitate
8. Copie cert de cas – daca e cazul
9. Copie dupa actul de studii in baza caruia a fost incadrat
10 Copie dupa ultimul act de studii

Primele cinci documente trebuie downloadate,  printate, completate si semnate. Doc nr.1 va fi inregistrat, semnat si stampilat de catre conducerea institutiei.

Va asteptam cu dosarul complet, in zilele de 1-14 august in intervalul orar 9-12, la CASA CORPULUI DIDACTIC SIBIU, str.Turismului nr.15.

Va rugam ca in dosarul cu acte sa treceti datele de contact: tel si mail

Procedura selectie

 

 

 

Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro.

 

prof. Ioan Cartau

Inspector la invatamantul primar
Inspector responsabil perfectionarea cadrelor

 

  • Până în 7 iunie 2013, se vor aduce la inspectorii de specialitate de la Inspectoratul Şcolar Judeţean Sibiu, în două exemplare, următoarele documente:
- pentru cadrele didactice care susţin gradul didactic II în august 2013 – copie autentificată după raportul scris la inspecţia curentă 2 (preinspecţia 2), copie autentificata dupa raportul scris la inspectia speciala însoţite de adeverinţa de vechime şi calificative ( vezi modelul de adeverinţă). Prima inspecţie curentă trebuie să fie la dosar.
- pentru cadrele didactice care finalizează gradul didactic I în august 2013 - copii autentificate după raportul scris la inspecţiile curente 1 şi 2 (preinspecţiile 1 şi 2) însoţite de adeverinţa de vechime şi calificative ( vezi modelul de adeverinţă)
  • Până în 20 iunie 2013
- pentru cadrele didactice care susţin gradul didactic definitiv în 18 iulie2013  - copii autentificate după procesele  verbale ale celor două inspecţii la clasă , însoţite de adeverinţa de vechime şi calificative ( vezi modelul de adeverinţă atasat aici[click]).

Rapoartele scrise şi procesele verbale vor fi autentificate cu semnătura directorului şi ştampila şcolii în original, pe pagina cu nota/calificativul. Rugăm să se completeze cu multă atenţie şi să  respectaţi termenele !

prof. Delia Stoicescu

Inspector la invatamantul prescolar
Inspector pentru invatamantul special 


prof. Teodora Helju

Inspector la disciplina Istorie
Inspector la disciplinele socio-umane


  1.  Faza judeteana a Concursului Memoria Holocaustului, are loc marti 10 iunie 2014, ora 10, la Scoala Gimnaziala Regele Ferdinand.Bibliogafia se poate consulta de aici
  2.  Sesiunea de comunicări şi referate ale elevilor de liceu (clasele IX-XII/XIII) – faza judeţeană – va avea loc joi, 15 mai 2014 la Colegiul Tehnic “Mediensis” din Mediaş, str. Sticlei, nr. 9, începînd cu ora 11.00
  3.  Rezultate olimpiada de istorie faza judeteana 2014
  4. Rezultate olimpiada de socio umane faza judeteana 2014
  5. Simulare Bac 2014 istorie, stiinte sociale
  6. Olimpiadele de  istorie si stiinte sociale, 2014
  7. Simpozion judetean "Momente de civilizatie" - Liceul Tehnologic ,,Avram Iancu” din Sibiu
  8. Cercurile "Cultul Eroilor"organizate cu prilejul sarbatoririi zilei nationale a Romaniei
  9. Scoala gimnaziala Regina Maria va invita la Concursul Astra si Marea Unire
  10. Concurs "CONTINUITATE ŞI UNITATE ÎN SPAŢIUL ROMÂNESC"
  11. XIV-a ediţie a sesiunii de comunicări ştiinţifice a profesorilor de istorie, consacrată momentului 1 decembrie 1918 în spaţiul românesc 
  12. EXPOZIŢIE – CONCURS DE ARTĂ PLASTICĂ ,,Muguri de lumină” – Ediţia a XIV-a
  13. INVITAŢIE „Holocaustul între comemorare şi educaţie”  - Material suport în pregătirea concursului
  14. Zilele eroilor 13 iunie 2013[click aici]
  15. Cursul  POSDRU "Formarea continua a profesorilor de Istorie si Geografie in societatea cunoasterii" - desfasurat de Universitatea Valahia din Targoviste incepe in data de 16 martie 2013 la ora 10,00 pentru grupele I,II,III la CCD Sibiu si pentru grupa de Medias la Colegiul Tehnic Mediensis. Atasam componenta grupelor.
  16. Rezultatele la faza judeteana a olimpiadei de istorie 2013
  17. Rezultatele la faza judeteana a olimpiadei de socio umane 2013
  18. Faza judeţeană a Olimpiadei de ştiinţe sociale va avea loc în 2 martie 2013, ora 9,00 la Colegiul Naţional Octavian Goga Sibiu.Listele cu elevii calificaţi se trimit până joi, 28 februarie pe adresa dorahelju@yahoo.com.Faza judeţeană a Olimpiadei de istorie va avea loc în 9 martie 2013, ora 9,00 la Colegiul Naţional Gheorghe Lazăr Sibiu.Listele cu elevii calificaţi se trimit până joi, 6 martie pe adresa dorahelju@yahoo.com.
  19. ANUNT  Pentru Cursul POSDRU.Profesorii care predau al gimnaziu (marcati cu rosu pe tabel) trebuie sa aiba domiciliul in mediu rural. Se poate si o viza de flotant.
  20. Protocol "Cultul eroilor" valabil pentru scolile din judet
  21. Protocol "Cultul eroilor" valabil daor pentru scolile din Municipiul Sibiu
  22. Seminar privind problematica Holocaustului
  23. Regulamentul de organizare și desfășurare a olimpiadei de științe socio-umane
  24. Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului național "Democrație și toleranță"

prof. Bianca Florea

Inspector la disciplina arte(Educatie plastica/vizuala,Educatie muzicala,Teatru)
 

prof. dr.Maria Turean

Inspector la invatamantul prescolar

  1.  Scrisoarea emtodica pentru anul scolar 2014-2015 
  2.  Setul de instrumente pentru stimularea, monitorizarea si aprecierea pregatirii pentru scoala a copilului prescolar
  3.  Şcoala  Gimnazială „I.L. Caragiale” Sibiu este coordonatoarea proiectului pilot  „Promovarea fotbalului în grădiniţe – un ambasador al sportului, al fair play-ului şi al dezvoltării sănătoase”, proiect care va avea loc sâmbătă  27 septembrie 2014, începând cu orele 10,  la Sala Transilvania din Sibiu.Proiectul  este  destinat copiilor cu vârste cuprinse între 4 – 6 ani,  băieţi şi fete, din mediul rural şi urban. La  această  acţiune sunt aşteptaţi copii înscrişi în grădiniţele din judeţul Sibiu, părinţii  acestora, cadre  didactice, personalităţi  locale, potenţiali  susţinători ai fotbalului, având ca invitat de onoare pe doamna Gabriela Szabo - Ministrul Tineretului  şi Sportului. Persoana de contact : Director:  prof. Mara Darius Mobil: 0743.585268

  4. Va rugam sa diseminati informatia privind evenimentul Noaptea cercetatorilor, tuturor parintilor/ educatoarelor/ persoanelor interesate, eveniment care va avea loc in data de 26 septembrie 2014, intre orele 16-23 la Sala Transilvania, din Municipiul Sibiu
  5. Proiect national. Condeie Fermecate 2014
  6. Concurs de design pentru copii - Festivalul Gradinilor - CCIA
  7. Precizari inscrieri gradinite pentru anul scoalr 2014-2015
  8. Scrisoare metodica invatamant prescolar 2013
  9. In atentia directorilor unitatilor de invatamant prescolar/unitatilor care au in componenta nivel prescolar va comunicam informatii referitoare la inscrierea copiilor in gradinite[detalii aici]
  10. In atentia unitatilor de invatamant preprimar: Festivalul gradinitelor. Informatii, click aici
  11. Traditii si obiceiuri de Pasti
  12. Simpozion international - "Iarna de vis"
  13. Fisele de evaluare pentru prescolari
  14. Scrisoare metodica invatamant prescolar an scolar 2012-2013
  15. In atentia directorilor unitatilor de invatamant prescolar si a directorilor unitatilor de invatamant care au in componenta si gradinite
  16. In atentia directorilor  si responsabililor comisiilor metodice din scoli. Va rugam sa puneti in aplicare prevederile Notei MECTS nr 59001/21.09.2012 privind evaluarile initiale
  17. Concurs National de creatie plastica "Pentru tine copile" [detalii aici]
  18. SIMPOZION INTERNATIONAL „Cartea – instrument de educatie, cultura, divertisment”-Ediţia I [detalii aici]
  19. Precizari privind inscrierile in gradinite pentru anul scolar 2011-2012 (detalii aici)
  20. Activitati Gradinita Copsa Mica(click aici)
  21. Consfatuiri reforma ed.timpurii
  22. Consfatuiri 2009 incluziune
  23. CONSFATUIRI 2009, formare
  24. DESPRE PROIECTAREA ANUALA
  25. PROGRAME SI PROIECTE EDUCATIONALE
  26. PROGRAMA pentru TITULARIZARE EDUCATOARE

  27.  Programa noua pentru definitivat
  28.  Programa noua pentru gradul II
  29.  Pedagogie - Definitivat - Specializarea Educatoare
  30.  Pedagogie - Gradul II - Specializarea Educatoare


prof. Mariana Ciovica

Inspector la disciplina Limba engleza
Inspector la disciplina Limba franceza 

  1. ORDIN nr.5237/01.09.2008 privind modificarea Ordinul MECT nr.4877/22.07.2008 privind aprobarea programelor şcolare pentru disciplinele de studiu din aria curriculară "Limbă şi comunicare" - Limbi moderne
  2. Programa şcolară pentru disciplina Limba engleză - Limba modernă 1 din aria curriculară "Limbă şi comunicare" pentru clasele a V - a - a VIII - a
  3. ORDIN nr. 4877/22.07.2008 privind aprobarea programelor şcolare pentru discipline de studiu din Aria curriculară "Limbă şi comunicare"-limbi moderne

-prof. Stefan Keresztes

Inspector scolar de resurse umane

 Lista cadrelor didactice inscrise la etapele I, II si III de pretransfer, schimb de posturi si modificarea duratei contractului de munca din perioada determinata in perioada nedeterminata, pana in data de 23 aprilie 2014

  Lista cadrelor didactice titulare care participa la etapa I de pretransfer, aprilie 2014

 O R D I N 3275/10.04.2014 pentru modificarea și completarea Metodologiei - cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2014-2015, aprobată prin Ordinul ministrului educației naționale nr. 5451/2013

Lista posturilor ocupate in etapa de solutionarea restrangerilor de activitate din unitatile de invatamant

 DETALIEREA Punctajelor criteriului IV- Activitate metodica si stiintifica - din anexa 2 a Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din invatamantul preuniversitar în anul şcolar 2014 - 2015, aprobată prin O.M.E.N. nr. 5451/2013, cu modificările si completările ulterioare

LISTA POSTURILOR OCUPATE LA COMPLETAREA NORMEI TITULARULUI

 Anunt restrangeri activitate 2014-2015  macheta restrangeri 2014-2015

OMEN nr. 3080/05.02.2014 pentru modificarea şi completarea Metodologiei – cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2014-2015, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale nr. 5451/2013
Rezultatele(finale) dupa contestatii la concursul de ocupare a posturilor/catedrelor didactice vacante/rezervate din 30 iulie 2013 

 Solicitare titularizare in baza art. 253 - Anexa 3 la Metodologie
Cerere privind recunoaşterea calităţii de titular, în anul şcolar 2013 - 2014, a personalului didactic, care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar şi care nu a depăşit cu 3 ani vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2013
Declaratie pe propria raspundere

Cerere de pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ, prin schimb de posturi pe baza consimţământului scris al solicitanţilor

  1. O R D I N pentru aprobarea Centralizatorului privind disciplinele de învăţământ, domeniile şi specializările, precum şi probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar 2012 
  2. Centralizatorului privind disciplinele de învăţământ, domeniile şi specializările,precum şi probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar 2012
Limba engleza - franceza - inspector Mariana Ciovica PDF Imprimare E-mail
Scris de M Dragomir   
mari, 13 mai 2014

prof. Mariana Ciovica

Inspector la disciplina Limba engleza
Inspector la disciplina Limba franceza 

  1. ORDIN nr.5237/01.09.2008 privind modificarea Ordinul MECT nr.4877/22.07.2008 privind aprobarea programelor şcolare pentru disciplinele de studiu din aria curriculară "Limbă şi comunicare" - Limbi moderne
  2. Programa şcolară pentru disciplina Limba engleză - Limba modernă 1 din aria curriculară "Limbă şi comunicare" pentru clasele a V - a - a VIII - a
  3. ORDIN nr. 4877/22.07.2008 privind aprobarea programelor şcolare pentru discipline de studiu din Aria curriculară "Limbă şi comunicare"-limbi moderne
Ultima actualizare ( joi, 15 mai 2014 )
 
< Precedent   Urmator >
Acasa Noutati Reteaua Scolara Pagina inspectorului Legislatie Link-uri utile Inv. particular Forum Proiecte ISJ Compartimente