martie_isj_2012.jpg
Meniu Principal
Acasa
Noutati
Reteaua Scolara
Pagina inspectorului
Legislatie
Link-uri utile
Inv. particular
Forum
Proiecte ISJ
Compartimente
Login Form





Parola uitata?
Informatii utilizatori
1385 membri
0 azi
0 in aceasta saptamana
0 in aceasta luna
ultimul: ioanamilev
Acasa arrow Pagina inspectorului arrow Invatamant primar, perfectionarea cadrelor - inspector Ioan Cartau
A+ | A- | Reset
Prezentare pe scurt a ultimelor actualizari ale site-ului

prof. Mariana Ciovica

Inspector la disciplina Limba engleza
Inspector la disciplina Limba franceza 


  1. ORDIN nr.5237/01.09.2008 privind modificarea Ordinul MECT nr.4877/22.07.2008 privind aprobarea programelor şcolare pentru disciplinele de studiu din aria curriculară "Limbă şi comunicare" - Limbi moderne
  2. Programa şcolară pentru disciplina Limba engleză - Limba modernă 1 din aria curriculară "Limbă şi comunicare" pentru clasele a V - a - a VIII - a
  3. ORDIN nr. 4877/22.07.2008 privind aprobarea programelor şcolare pentru discipline de studiu din Aria curriculară "Limbă şi comunicare"-limbi moderne

prof. Mariuca Neagu

Inspector la disciplina Religie

 


 

 
  1.  ÎNSCRIERE - CONCURSUL INTERDISCIPLINAR ”CULTURĂ ŞI SPIRITUALITATE ROMÂNEASCĂ (LIMBA ŞI LITERATURA ROMÂNĂ ŞI RELIGIE - CLASELE V-VIII)” 2015
  2.  Din activitatea Orei de Religie: revista galerie
  3.  Precizari olimpiada religie judeteana 2015
  4.  Cerere pentru participarea la ora de religie
  5.  Tematica olimpiada de religie (cultul ortodox) - 2015
  6.  Concursul Naţional de Materiale Didactice, cu tema Educatia Religioasa - Traditie si Actualitate
  7.  REGULAMENT SPECIFIC Privind organizarea și desfășurarea Olimpiadei naționale de religie
  8.  În atenţia profesorilor de religie - Cerc pedagogic al profesorilor de religie (gimnaziu, liceu, zona Sibiu şi Mediaş) joi, 12 februarie 2015, ora 17.00
  9.  Calendarul olimpiadele nationale scolare 2014-2015
  10. Calendarul concursurilor nationale scolare finantate de catre MECS 2014-2015
  11. Din CALENDARUL CONCURSURILOR NAŢIONALE ŞCOLARE FINANȚATE DE CĂTRE M.E.C.S. ÎN ANUL ŞCOLAR 2014-2015
  12. PRECIZĂRI REFERITOARE LA CONCURSUL INTERDISCIPLINAR ”CULTURĂ ŞI SPIRITUALITATE ROMÂNEASCĂ (LIMBA ŞI LITERATURA ROMÂNĂ ŞI RELIGIE - CLASELE V-VIII)” 2015
  13. Comunicat privind statutul orei de religie
  14. In atentia doamnelor si domnilor directori, invitatie "Colindul scolilor sibiene"
  15. URGENT !!! Modificare data –colindul scolilor sibiene de la Catedrala Mitropolitană Sibiu : joi, 11 decembrie 2014, începând cu ora 18, şcolile/liceele sibiene vor colinda la Catedrala Mitropolitană Sibiu
  16. Joi, 11 decembrie 2014 - activitate cerc pedagogic pentru profesorii de religie care predau la/şi la liceu[detalii aici]
  17. Joi, 4 decembrie 2014 - activitate cerc pedagogic pentru profesorii de religie care predau la/şi la gimnaziu[detalii aici]
  18.  În atenţia tuturor profesorilor de religie. ,, Tematica cerc pedagogic”
  19. Concursul naţional “Cultură şi spiritualitate românescă”, concurs naţional interdisciplinar
  20. Religia la clasa pregătitoare şi la clasa I (Ghid pentru profesori, Fişe de lucru)
  21. Fisa de avizare optional
  22. Precizări privind inspecţia de specialitate
  23. Joi, 09.10.2014, ora 14,  in sala festiva a Protopopiatului Ortodox Medias,  vor avea loc consfatuirile anuale ale profesorilor de religie din Medias si zona
  24. Proiectul POSDRU – ID 134267 – Perfecţionarea cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar care predau disciplina Religie  Detalii mai multe aici[click aici]
  25. Consfătuirile profesorilor de religie
  26. PROGRAME ŞCOLARE RELIGIE ORTODOXĂ - an şcolar 2014/2015
An scolar 2014-2015
  1. INVITAŢIE Seminar, 10 iunie 2014: ,,Formare în psihologia dezvoltării. Dezvoltarea religioasă a copilului şi a adultului"
  2. A P E L PENTRU SELECTIA CADRELOR DIDACTICE, in vederea evaluarii proiectelor de manuale scolare pentru clasele I si a II-a pentru anul scolar 2014-2015 http://www.rocnee.eu/index18.htm
  3. Seminar International de Pedagogie clinica: Sibiu 12-14 mai 2014 Mai mullte detalii gasiti pe site CCD Sibiu sau pe e-mail trimis de coordonatorii de cerc in legatura cu seminarul mentionat.Pentru inscriere va rog sa folositi fisa de inscriere de pe CCD. Va anexez  fisa de inscriere, in cazul in care nu o puteti descarca.
  4. Rezultate Olimpiada de Religie, etapa judeteana 2014 
  5. Subiecte Olimpiada de Religie, etapa judeteana 2014
  6. Precizări Olimpiada de religie, etapa judeţeană 2014
  7. Olimpiada de Religie 2014_ etapa judeteana_ participare_ inscriere_ tematica
  8. Rezultatele etapei judetene si subiectele pe clase
  9. Tematica olimpiada gimnaziu 2013 
  10. Tematica olimpiada liceu 2013
  11. ORDIN nr. 3641/03.02.2011 cu privire la aprobarea planurilor cadru de învățământ penrtu clasele a IX-a - a XII-a, filiera vocațională, profilul teologic, cultul ortodox, specializarea ghid turistic religios
  12. ORDIN nr.5229/01.09.2008 privind aprobarea Programelor şcolare revizuite pentru dicipline de studiu din aria curriculară Om şi Societate: RELIGIE clasele I-IV
  13. ORDIN nr. 5230/01.09.2008 privind aprobarea Programelor şcolare revizuite pentru discipline de studiu din aria curriculară Om şi Societate: RELIGIE clasele IX - XII
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - directori cluburi sportive
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - directori palate, cluburi copii
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - directori, directori adjuncti
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - educatoare
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - invatatori
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - profesori
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - cadre didactice palate si cluburi ale copiilor
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - profesori si antrenori din  Cluburi Sportive Scolare
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - invatamant special
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - logopezi
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - psihologi
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - profesori invatamant vocational
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - maistri instructori
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - laborant
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - bibliotecar
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - secretare  
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - administrator financiar
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - pedagog scolar
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - informatician
Fisa de evaluare pentru acordarea gradatiei de merit 2015 - administrator de patrimoniu

prof. Mircea Galata

Inspector la disciplina educatie fizica si sport





  1.  In datele de 22.03.2015 si 29.03.2015 se va desfasura  cursul de formare pentru sah la Casa Corpului Didactic incepând cu ora 9.30.
    Cursul va fi predat de domnul profesor Rasinaru Gheorghe
  2.  In data de 18.03.2015 incepand cu ora 9:30 va avea loc faza judetena baschet baieti licee in sala CSS Sibiu din Piata Teatrului.
  3.  In data de 09.03.2015 incepand cu ora 9:30 va avea loc faza municipala la baschet fete licee in sala CSS Sibiu din Piata Teatrului
  4.  In data de 16.03.2015 incepand cu ora 9:30 va avea loc faza judeteana la baschet fete licee in sala CSS Sibiu din Piata Teatrului
  5. Protocol Olimpiada gimnaziilor
  6.  In data de 14.03.2015 incepnd cu ora 10 va avea loc faza judeteana la tenis de masa gimnaziu liceu la Medias in sala ROMGAZ strada Gravorilor. Informatii suplimentare domnul Cucean Gheorghe
  7.  In data de 06.03.2015 incepand cu ora 9.00 va avea loc la scoala gimnaziala nr.1 faza municipala la fotbal gimnaziu fete baieti.
  8.  In data de 10.03. 2015 incepand cu ora 1`0.00 va avea loc la scoala gimnaziala nr.1 faza judeteana la fotbal gimnaziu fete, baieti.
  9.  In data de 19.03.2015 incepand cu orele 10 va avea loc etapa jueteana handbal baieti liceu la Liceul de Arta Sibiu. Relatii suplimentareprof. Stefan Niculae
  10.  Finala la sah pe judet fete baieti se va disputa in data de 26.02.2015 incepand cu ora 10 la Biblioteca Astra. Nu va mai avea in data de 18.02.2015
  11.  Faza judeteana handbal fete liceee va avea loc in data de 11.03.2015 in salaScolii Gimnaziale Nr 5 Medias incepand cu ora 10. relatii suplimentare prof. Moldovan Mihai
  12.  Vineri 20.02.2015 la sala de sport a Scolii Gimnaziale nr. 18 incepand cu ora 9.30 va avea loc faza pe municipiu la handbal fete ,baieti ciclu gimnazial.
    Informatii suplimentare prof.Ioanotescu Ioan
  13.  Actele necesare pentru inscriere la cursul "Educatie prin sah in invatamantul preuniversitar"
  14.  Miercuri 18.02.2015 ora 10.00 va avea loc etapa județeana la șah, gimnaziu - liceu,fete si băieți. Competiția se va desfășura la Biblioteca Astra Sibiu
  15.  PROGRAM ONSS BASCHET BAIETI LICEE
  16.  In data de 18.02.2015 va avea loc la Colegiul National "Gh Lazar" Sibiu incepand cu or 14:30 intilnire cu domnul Rus Sorin, director regional de dezvoltare in cadrul Federatiei Romane de Rugby. Intilnirea va avea ca scop revigorarea activitatii ruibistice scolare in judetul nostru, rog prezenta profesorii de educatie fizica gimnaziu si liceu
  17.  Etapa I pe Municipiu handbal baieti fete ciclu liceal: etapa I marti 24.02.2015 Colegiul National "O Goga" Sibiu - Liceul Teoretic "O Ghibu" Sibiu, ora 14
  18. Colegiul National Pedagogic "A Saguna" Sibiu - Colegiul National "O Goga" Sibiu, ora 15
  19. Etapa a II-a 03.03.2015: 1 Colegiul National "O Goga" Sibiu -Liceul Teoretic "O Ghibu" Sibiu, ora 14 baieti si Liceul Teoretic "O Ghibu" Sibiu - Colegiul National Pedagogic "A Saguna" Sibiu, ora 15 fete. meciurile se vor disputa in sla de sport a Colegiul National "O Goga" Sibiu. relatii suplimentare prof. Niculae Stefan
  20. In data de 17.02.2015 va avea loc etapa judeteana la bachet fete gimnaziu incepand cu ora 10 la Scoala Gimnaziala Nr 25 Sibiu. Sedinta tehnica la ora 9:30
  21. In data de 18.02.2015 va avea loc etapa judeteana la bachet baieti gimnaziu incepand cu ora 10 la Scoala Gimnaziala Nr 25 Sibiu. Sedinta tehnica la ora 9:30
  22. Zone OLIMPIADA NATIONLA A SPORTULUI SCOLAR
  23. Educatie prin sah in invatamantul preuniversitar
  24. Cupa Dascalului la Tenis de masa - editia a VI-a
  25. Protocol SAH
  26. Protocol SPORT JUNIOR
  27. Protocol BADMINTON
  28. Protocol COCA_COLA
  29. ORDIN privind recrutarea şi selecţia cadrelor didactice pentru predarea disciplinei opţionale „Educaţie prin şah” în învăţământul preuniversitar
  30. Informaţii despre selecţia metodiştilor ISJ Sibiu, pentru anul şcolar 2014-2015
  31. Subiecte si bareme titularizare 2014, disciplina educatie fizica si sport (profesori si antrenori, kinetoterapie)
  32. Invitatie Concursul national Scolar de Sah "Elisabeta Prolihroniade" - echipe mixte, editia 2013-2014
  33. Protocol de colaborare pentru organizarea Campionatului National de Sahpentru elevii si elevele din invatamantul gimnazial si liceal - echipe mixte, editia 2013 - 2014
  34. Protocol de colaborare privind derularea proiectului "ABRORDARI METODOLOGICE MODERNE IN EFICIENTIZAREA LECTIEIE DE EDUCATIE FIZICA"
  35. CAMPANIA SPORTUL CONTRA DROGURI - 2014
  36. Programul Biomotric 2013-2014
  37. OLIMPIADA  NAŢIONALĂ A SPORTULUI  ŞCOLAR - CALENDAR COMPETIŢIONAL NAŢIONAL, ANUL ŞCOLAR 2013 – 2014
  38. Protocol de colaborare program national de selectie relansarea gimnasticii romanesti
  39. Protocolul cu Coca-Cola si GSP
  40. Protocol Sah
  41. Ordin privind aprobarea Metodologiei organizarii si desfasurarii activitatilor de educatie fizica si sport in invatamantul preuniversitar
  42. PREVEDERI METODOLOGICE LA DISCIPLINELE SPORTIVE NOMINALIZATE ÎN CALENDARUL COMPETIŢIONAL NAŢIONAL AL O.N.S.Ș. PENTRU ANUL ŞCOLAR 2012-2013 
  43. Ordin pentru modificarea si completarea anexei nr 1 la Metodologia privind examinarea starii de sanatate a prescolarilor si elevilor din unitatile de invatamant de stat  si particulare autorizate/acreditate, privind acordarea asistentei medicale gratuite si pentru promovarea unui stil de viata sanatos, aprobata prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului si ala ministrului sanatatii nr 5298/1668/2011  
  44. In atentia unitatilor scolare si a profesorilor de educatie fizica si sport din judet: va rog sa studiati cu atentie OMECTS / 3462/2012 atasat aici
  45. PROGRAME SCOLARE 2009
  46. ORDIN nr 4700/07.07.2008 privind aprobarea programelor revizuite la educatie fizica si sport
  47. Ordin MECT ONSS 2007 - Regulamentul de organizarea a competitiilor sportive
  48. Anexa A la Ordinul MECT nr 2880

 

prof. Traian Todoran

Inspector la disciplina Biologie



  1.  Sambata 7 martie 2015, ora 10 va avea loc faza judeteana a Olimpiadei de Biologie. Elevii vor fi prezenti la data de mai sus la ora 9,30 avand asupra lor Carnetul de elev si Cartea de identitate daca este cazul, in urmatoarele locatii. Pentru Mun. Sibiu si zona Olimpiada va avea loc la Col. Nat. "S. Brukenthal", persoana de contact prof. Lucia Grossu tel 0742647632. Pentru Mun. Medias si zona Olimpiada va avea loc la Sc. Gimnaziala nr. 7 Medias, persoana de contact prof. Sirbu Oana tel.0748603285. Pentru buna desfasurare a olimpiadei, rog profesorii de biologie sa completeze un tabel, pana vineri 27 februarie 2015,  cu elevii participanti, dupa urmatorul model:Nr.crt. Numele si prenumele elevului; Clasa; Limba; Unitatea scolara; Profesorul care l-a pregatit;Va rog sa trimiteti tabelele la urmatoareler adrese de e-mail:Pentru Sibiu si zona la lucyagros@yahoo.com Pentru Medias si zona la sirbuoana@yahoo.com
  2. Subiectele la olimpiada judeteana de Biologie 2014 
  3. Rezultatele la olimpiada judeteana de Biologie 2014
  4. Datele obtinute de elevi la simulare se completeaza in formularul online de aici(click)
  5. Site-ul Olimpiadei Nationale de Stiinte pentru Juniori 2008

    prof Daniela Muntean


        

 

 1. ANUNTURI:

  1.   Champions United 2015. Mai multe informatii referioare la eveniment și sesiunea de aplicatii pentru liceeni se afla la adresa: http://www.creatorideviitor.ro
  2.   Tabăra de film 2015 -http://www.tabaradefilm.ro. Adresa preselectii.
    2. PROIECTE, CONCURSURI:
  1.    Concurs Regional ”Impreuna impotriva violentei”
  2.   Adresa concurs de proiecte antidrog ”Impreuna” 
  3.   Concursul national ”Alege este dreptul tau”.  Tema concurs: Dreptul consumatorilor la hrană sănătoasă. Tema eseu: Să învățăm să mâncăm sănătos; Tema desene: Hrană sănătoasă pentru copii - transmiterea desenelor la ISJ Sibiu - până la 17 martie. Faza județeană: vineri, 3 aprilie 2015. Anexa 1 . Regulamentul concursului se gaseste in folderul regulamente concursuri anexa A. 
  4.   Concursul national ”Mesajul meu antidrog”. AdresaRegulamentFisa de inscriere.
  5.    Calendarul judetean al activitatii educative: anexa A- fazele judetene ale concursurilor educative nationale, anexa B- concursuri educative organizate de Palate și Cluburi ale Copiilor, anexa C- concursuri educative organizate de unitati de invatamant. 
  6.   Regulamentele concursurilor din anexa A.  
  7.   Regulament faza judeteana ”Olimpiada Mestesuguri Artistice Traditionale”  
  8.   Concursul national ”Chimia- stiinta sau magie” - organizat de Clubul Copiilor Medias. Regulament. 
  9.   Concursul regional ”Generatia ECO-Terra” - organizat de Clubul Copiilor Medias. Regulament.
  10. CAEJ- Proiecte unitati scolare  si proiecte propuse pentru CAERI 2015
  11. Concursul national de poezie si fotografie pentru liceeni LicArt.  Adresa directori.  Regulament concurs.
  12.  Fisa de aplicatie pentru CAEN 2015.  Fisa de evaluare pentru CAEN 2015 . Adresa ISJ.
  13. Proiect POSDRU "EDSANO" - prezentare.  Programa de educatie pentru sanatate.  Modele lectii.

  3. PROGRAMUL SCOALA ALTFEL 2015:

4. REGULAMENTE, ORDINE, PROCEDURI: 
  1. Materiale lectii dirigentie si optionale. Consfaturi 2014.
  2. Metodologie alegeri Consiliul Elevilor
  3. Plan de masuri privind prevenirea abandonului si absenteismului
  4. Documente pentru situatii de urgenta necesare unitatilor de invatamant
  5. Materiale pentru pregatirea in domeniul situatiilor de urgenta: protocol MAI_MEN,  lectii, regulamente concursuri.
  6.  Materiale utile pentru orele de educatie rutiera
  7. ORDIN nr. 3035/10.01.2012 privind aprobarea Metodologiei – cadru de organizare si desfăsurare a competitiilor scolare si a Regulamentului de organizare a activitătilor cuprinse în calendarul activitătilor educative, scolare si extrascolare
  8. ORDIN nr. 5567/2011 pentru abrobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţilor care oferă activitate extraşcolară
  9. Ordinul nr 4247 din 21.06.2010 privind aprobarea regulamentului Consiliului National al Elevilor
  10. ORDIN nr.5132/10/09/2009 privind activităţile specifice funcţiei de diriginte
  11. Taberele, excursiile, expeditiile sau orice activitati de timp liber cu elevii şi preşcolarii se organizează conform ordinului MEN 3060/3.02.2014.   

 

 5. PREVENIREA VIOLENTEI SI ASIGURAREA SECURITATII

  1. Macheta de raportare situatii de violenta: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?usp=drive_web&formkey=dElKTzdHN2l5WERwTHI3eTB1VS1lVHc6MQ#gid=1
  2. Nomenclatorul actelor de violenta
  3. Procedura de interventie in caz de violenta
  4. Plan teritorial comun de actiune la nivelul judetului Sibiu pentru cresterea gradului de siguranta al elevilor si personalului didactic si prevenirea delicventei juvenile in incinta si zonele adiacente unitatilor de invatamant
  5. Plan local comun de actiune la nivelul municipiului Sibiu pentru cresterea gradului de siguranta al elevilor si personalului didactic si prevenirea delicventei juvenile in incinta si zonele adiacente unitatilor de invatamant
  6. Masuri privind prevenirea fenomenului infractional - nota ISJ Sibiu 6546/3.12.2013 
  7. Nota ISJ Sibiu 5388/11.10.2013 privind asigurarea securitatii si sigurantei in scoli 
  8. Nota nr 67843 din 09.11.2012 privind asigurarea securitatii si sigurantei elevilor in perimetrul unitatilor scolare[detalii aici]
  9. Materiale utile pentru comisia de prevenire a violentei din scoala [detalii aici]
  10. Nota referitoare la respectarea drepturilor copilului in Romania[detalii aici]

6. CONSILIUL ELEVILOR

prof. Ioana Dăneţiu

Inspector la disciplina
Limba si literatura romana

prof. Bianca Florea

Inspector la disciplina arte(Educatie plastica/vizuala,Educatie muzicala,Teatru)
 

prof. Teodora Helju

Inspector la disciplina Istorie
Inspector la disciplinele socio-umane


  1.  Invitatie Astra
  2. Cerc metodic al profesorilor de istorie Va avea loc vineri, 27 februarie 2015, orele 13.00, la Colegiul Tehnic Energetic Sibiu. Invitat d/l Alexandru Florian, directorul Institutului Elie Wiesel.
  3. Faza judeteana a Olimpiadei de stiinte sociale va avea loc sambata, 28 februarie 2015 la Colegiul National Octavian Goga, ora 9 a.m. Inscrierile pe adresa de e-mail dorahelju@yahoo.com.
  4. Faza judeteana a Olimpiadei de istorie va avea loc sambata, 7 martie 2015 la Colegiul National Gheorghe Lazar, ora 9 a.m. Inscrierile pe adresa de e-mail dorahelju@yahoo.com.
  5. Faza judeteana a Concursului  National Istorie si societate in dimensiune virtuala va avea loc voneri, 27 februarie 2015 la Colegiul Energetic , ora 12 a.m. Inscrierile pe adresa de e-mail dorahelju@yahoo.com.
  6. Liceul Tehologic Mârșa și I.S.J. vă invită la sesiunea de comunicari si reefate dedicata comemorarii a 230 de ani de la martiriul lui Horea si Closca(detalii aici)
  7. 24 ianuarie 1859 Ziua Unirii Principatelor Romane - Simpozionul se va desfasura in data de joi 22 ianuarie 2015,orele 13 la Scoala Gimnaziala "Radu Selejan" Sibiu
  8. Rezultate olimpiada de istorie faza judeteana 2014
  9. Rezultate olimpiada de socio umane faza judeteana 2014
  10. Simulare Bac 2014 istorie, stiinte sociale
  11. Protocol "Cultul eroilor" valabil pentru scolile din judet
  12. Protocol "Cultul eroilor" valabil daor pentru scolile din Municipiul Sibiu
  13. Regulamentul de organizare și desfășurare a olimpiadei de științe socio-umane
  14. Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului național "Democrație și toleranță"

prof. Livia Cretulescu

Inspector scolar management si evaluare institutionala

   


prof. Adrian Poplacean

Inspector la disciplinele tehnice

  1.  Ordin nr. 5005/2.12.2014 privind aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a examenului de certificare a calificării profesionale a absolvenților învățământului postliceal 
  2.  Metodologie de organizare și desfășurare a examenului de certificare a calificării profesionale a absolvenților învățământului postliceal - anexa OMEN nr. 5005/2.12.2014
  3.  Incheierea mediilor la module pe semestrul I
  4. Precizari plan scolarizare inv profesional 2015-2016
  5. Precizari MEN cu privire la constinuarea studiilor in anul scolar 2014-2015
  6. Ordin nr. 4421/27.08.2014 pentru modificarea Metodologiei de organizare şi desfăşurare a examenului de certificare a calificării profesionale a absolvenților ciclului inferior al liceului care au urmat stagiile de pregătire practică, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului și sportului nr. 5222/2011
  7. Ordin nr. 4420/27.08.2014 pentru modificarea art. 38 alin. (1) din Metodologia de organizare şi desfăşurare a examenului de certificare a calificării profesionale pentru absolvenţii învăţământului profesional cu durata de 2 ani, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei naționale nr. 4888/2013
  8. Ordin nr. 4434/29.08.2014 privind aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a examenului de certificare a calificării absolvenților învăţământului liceal, filiera tehnologică
  9. Ordin nr 3973 echivalare niveluri calificare
  10. Precizari referitoare la aplicarea nomenclatoarelor calificarilor profesionale pentru care se asigura pregatirea prin invatamantul preuniversitar si ordinele de ministru in vigoare privind planurile de invatamant si programele scolare pentru anul scolar 2014-2015
  11. Precizari privind incadrarea personalului didactic care preda curriculum de specialitate din cadrul ariei curriculare "Tehnologii"
  12. Nota VET - Activitati specifice modernizarii invatamantului profesional si tehnic (IPT) in anul scoalr 2014-2015
  13. Ordin planuri invatamant cl.a IX-a invatamantul profesional de 3 ani
  14. Ordin 4888 din 26 august 2013 prvind aprobarea metodologiei de organizare si desfasurare a examenului de certificare a calificarii profesionale pentru absolventii invatamntului profesional cu durata de 2 ani
  15. Ordin nr. 3136/20.02.2014 privind organizarea, funcţionarea, admiterea şi calendarul admiterii în învăţământul profesional de stat cu durata de 3 ani
  16. Nota cu privire la organizarea olimpiadelor la disciplinele din aria curriculara "Tehnologii", faza judeteana, anul scolar 2013-2014
  17. Precizari legate de examenele de certificare
  18. PLAI 2013-2020
  19. Precizarile MEN nr. 63249 din 16 10.2013 privind încadrarea personalului didactic care predă curriculumul de specialitate din cadrul ariei curriculare „Tehnologii”
  20. Nota CNDIPT an scolar 2013-2014
  21. Precizari aplicare nomenclatoare si ordine curriculum an scolar 2013-2014
  22. Legislaltie conducere auto
  23. Institutii de invatamant superior care organizeaza programe de conversie profesionala
  24. Nota MECTS 67149/07.11.2012 privind incadrareaa si salarizarea profesorilor de instruire practica si a maistrilor instructori
  25. Precizari referitoare la organizara si desfasurarea examenelor de certificare/atestare a competentelor profesionale ale absolventilor din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2012-2013
  26. OMECTS nr.6327/27.11.2012, privind graficul de desfasurare a examenelor de certificare a invatamantului profesional si tehnic preunivarsitar in anul scolar 2012/2013 din anexa
  27. Programele Olimpiadelor de Tehnologie aprobate de M.E.C.T.S prin nota nr.101290/03.12.2012 pentru anul scolar 2012-2013
  28. Precizările nr. 57189/11.09.2012 privind încadrarea personalului didactic care predă curriculumul de specialitate din cadrul ariei curriculare „Tehnologii”
  29. Precizările nr. 61722/08.10.2012 referitoare la aplicarea nomenclatoarelor calificărilor profesionale pentru care se asigură pregătirea prin învăţământul preuniversitar şi la ordinele de ministru în vigoare privind planurile de învăţământ şi programele şcolare pentru anul şcolar 2012- 2013
  30. Nota MECTS privind aplicarea curriculumului pentru invatamantul profesional de 2 ani -click
  31. Situaţia statistică privind învăţământul profesional şi tehnic particular, din judeţul Sibiu
  32. Notă MECTS nr 29097 din 10.02.2012 privind aprobarea Programelor Olimpiadelor la disciplinele din aria curriculară „Tehnologii” si programa modificata pentru domeniul agricultura
  33. In atentia unitatilor de invatamant liceal din judetul Sibiu va informam ca in Monitorul oficial numarul 96 din 7.02.2012 si pe site http://alegetidrumul.ro/ a aparut Ordinul MECTS nr 3168 din 3 februarie 2012 si Metodologia de organizaresi functionare a invatamantului profesional de 2 ani.
  34. ORDIN nr. 5222/29.08.2011 privind aprobarea metodologiei de organizare și desfășurare a examenului de certificare a calificării profesionale a absolvenților ciclului inferior al liceului care au urmat stagiile de pregătire practica

prof. Ioan Cartau

Inspector la invatamantul primar
Inspector responsabil perfectionarea cadrelor

 

prof. Diana Bucuta

Inspector la invatamantul primar



 Noutati

    PROIECT DIDACTINO ID137440- VEZI BUTON STANGA ( sub  butonul Proiecte ISJ)

 1. Proiect Leonardo Da Vinci-Transfer de Inovatie- "Peer to peer tutoring, transfering successful methodology and learning strategy to reduce drop-out". Informatii click aici

2. Proiect Comenius centralizat -  Învatare experientiala si educatie pentru constientizare privind mediul -E.L.E.N.A.- Click aici                  

4. www.tram-project.eu
5. Proiect POSDRU/85/1.1/S/58914-MaST NETWORKING, CALITATE I DEZVOLTAREA COMPETENTELOR CHEIE DE MATEMATICA STIINTE SI TEHNOLOGII

SUSTENABILITATE

Pe site-ul proiectului http://www.mastnet.ro se afla platforma MaSTNetworking unde se pot incarca proiecte/lucrari/articole din domeniul MAST.

 In atentia scolilor MaST-TOP, a scolilor cuprinse in caravana MaST:

  • Elaborarea de proiecte anuale incluse in Planul de dezvoltare al scolilor privind imbunatatirea calitatii studiului MaST

  • Dezvoltarea de Curriculum la Decizia Scolii in domeniul de competente MaST

An III 2012-2013

Rezultate finale_Scoli MaST-TOP, editia a III-a 2013. Click aici

Competitia Scoala MaST-TOP editia a III-a- 29-31 MAI 2013. Programare scoli. click aici . Program competitie click aici. 

  • FORMARE MENTORI MAST
 Va anuntam ca inscrierile la curs s-au incheiat. Cursul se va desfasura in perioada 21-31 martie 2013. Pentru informatii legate de desfasurarea cursului va rugam sa luati legatura cu Vergilica Micescu, la adresa de e-mail micescuvergilica@yahoo.com, reprezentant al furnizorului de formare Fundatia GIIF. Pentru ca numarul  inscrierilor a depasit numarul de persoane eligibile in aceasta grupa se va face o selectie a cursantilor. Criteriile de selectie vor fi: 1. Calitatea de membru in echipa care a reprezentat scoala dvs. la competitiile MaST TOP in anii 1 si 2 de proiect si cei care s-au inscris la Scoala MaST pt anul 3 de proiect.2. Ordinea cronologica de inscriere la curs.Persoanele care nu sunt selectate  sunt invitate sa participe la curs si vor primi o adeverinta de participare eliberata de furnizorul de formare Fundatia GIIF. 

SmilePROMOVARE/DISEMINARE

  • În   perioada 18-20 aprilie a.c., se desfăşoară vizita de studiu şi schimbul de experienţă la care participă din partea partenerului ISJ Sibiu  62 de persoane,  reprezentanţii Atelierelor de Inovare şi Creativitate, elevi şi profesori câştigători ai titlului de Şcoală MaST TOP în cadrul Competiţiilor MaST,  ediţiile mai 2011 şi mai 2012 şi ai Echipei Locale de Implementare, din judeţul Sibiu, parteneri în proiectul MaST-Networking dezvoltarea competenţelor cheie în matematică, ştiinţe şi tehnologii, proiect POSDRU cu  ID 58914.Acţiunea este înscrisă în Planul de activităţi al proiectului, component 4, subcomponenta Promovarea şi diseminarea proiectului.Costurile de transport, cazare şi masă pentru participanţi sunt suportate din bugetul proiectului, alocat partenerului ISJ Sibiu.Lista participantilor  

ACTIVITATI

 Graficul facilitarilor etapa I in cadrul competitiei MAST-TOP an scolar 2012-2013. Click aici

       Unitatile de invatmant inscrise in competitia MAST-TOP_an scolar 2012_2013. Click aici

LaughingIn atentia unitatilor de invatamant care doresc sa se inscrie in competitia MAST_TOP_an III!! . Solicitarea de inscriere a scolii in competitie se va face  pe adresa de mail anca_nastase63@yahoo.com.

In atentia cadrelor didactice cu specializarile MaST ( matematica, fizica, chimie, biologie, TIC, Educatie tehnologica, tehnologii). In perioada 19-31 octombrie 2012, la Casa Corpului Didactic SIBIU se desfasoara programul de formare continua (acreditat), pentru care sunt disponibile 60 locuri. Invitam cadrele dicatice interesate sa se inscrie la adresa click aici, pana in data de 10 octombrie 2012 . Se ataseaza prezentarea programului cursului.

6. PROIECT LEONARDO da VINCI_TRANSFER DE INOVATIE,  EMPOWER.ment- Model in Transfer.Click aici

LaughingPROMOVARE /DISEMINARE PROIECT EMPOWER.ment.

prof. Delia Stoicescu

Inspector la invatamantul prescolar
Inspector pentru invatamantul special 


prof. dr.Maria Turean

Inspector la invatamantul prescolar

  1.  Festivalul DO-RE-MI pentru gradinite. Informatii si documente de inscriere click aici
  2.  Scrisoarea metodica pentru anul scolar 2014-2015 
  3.  Setul de instrumente pentru stimularea, monitorizarea si aprecierea pregatirii pentru scoala a copilului prescolar
  4. Şcoala  Gimnazială „I.L. Caragiale” Sibiu este coordonatoarea proiectului pilot  „Promovarea fotbalului în grădiniţe – un ambasador al sportului, al fair play-ului şi al dezvoltării sănătoase”, proiect care va avea loc sâmbătă  27 septembrie 2014, începând cu orele 10,  la Sala Transilvania din Sibiu.Proiectul  este  destinat copiilor cu vârste cuprinse între 4 – 6 ani,  băieţi şi fete, din mediul rural şi urban. La  această  acţiune sunt aşteptaţi copii înscrişi în grădiniţele din judeţul Sibiu, părinţii  acestora, cadre  didactice, personalităţi  locale, potenţiali  susţinători ai fotbalului, având ca invitat de onoare pe doamna Gabriela Szabo - Ministrul Tineretului  şi Sportului. Persoana de contact : Director:  prof. Mara Darius Mobil: 0743.585268

  5. Va rugam sa diseminati informatia privind evenimentul Noaptea cercetatorilor, tuturor parintilor/ educatoarelor/ persoanelor interesate, eveniment care va avea loc in data de 26 septembrie 2014, intre orele 16-23 la Sala Transilvania, din Municipiul Sibiu
  6. Proiect national. Condeie Fermecate 2014
  7. Concurs de design pentru copii - Festivalul Gradinilor - CCIA
  8. Precizari inscrieri gradinite pentru anul scoalr 2014-2015
  9. Scrisoare metodica invatamant prescolar 2013
  10. In atentia directorilor unitatilor de invatamant prescolar/unitatilor care au in componenta nivel prescolar va comunicam informatii referitoare la inscrierea copiilor in gradinite[detalii aici]
  11. In atentia unitatilor de invatamant preprimar: Festivalul gradinitelor. Informatii, click aici
  12. Traditii si obiceiuri de Pasti
  13. Simpozion international - "Iarna de vis"
  14. Fisele de evaluare pentru prescolari
  15. Scrisoare metodica invatamant prescolar an scolar 2012-2013
  16. In atentia directorilor unitatilor de invatamant prescolar si a directorilor unitatilor de invatamant care au in componenta si gradinite
  17. In atentia directorilor  si responsabililor comisiilor metodice din scoli. Va rugam sa puneti in aplicare prevederile Notei MECTS nr 59001/21.09.2012 privind evaluarile initiale
  18. Concurs National de creatie plastica "Pentru tine copile" [detalii aici]
  19. SIMPOZION INTERNATIONAL „Cartea – instrument de educatie, cultura, divertisment”-Ediţia I [detalii aici]
  20. Precizari privind inscrierile in gradinite pentru anul scolar 2011-2012 (detalii aici)
  21. Activitati Gradinita Copsa Mica(click aici)
  22. Consfatuiri reforma ed.timpurii
  23. Consfatuiri 2009 incluziune
  24. CONSFATUIRI 2009, formare
  25. DESPRE PROIECTAREA ANUALA
  26. PROGRAME SI PROIECTE EDUCATIONALE
  27. PROGRAMA pentru TITULARIZARE EDUCATOARE

  28.  Programa noua pentru definitivat
  29.  Programa noua pentru gradul II
  30.  Pedagogie - Definitivat - Specializarea Educatoare
  31.  Pedagogie - Gradul II - Specializarea Educatoare


prof. Constantin Dinca

Inspector la disciplina Geografie

  Inscriere urgenta pentru POSDRU "Formarea continua a profesorilor de Istorie si Geografie in societatea cunoasterii" - desfasurat de Universitatea Valahia din Targoviste. Profesorii selectati vor transmite un mail la adresa costicdinca@yahoo.co.uk  pana la 1 februarie cu nume si prenume, anul absolvirii facultatii, iar dosarele cu documentele completate vor fi trimise la ISJ Sibiu pana in 8 februarie 2013!!!! Vor participa obligatoriu toate cadrele didactice care au catedra in licee si colegii nationale!

 Materiale si optionale propuse de prof. univ. O Mandrut, cercetator ISE (click aici)

  1. Programele şcolare revizuite pentru disciplina de studiu Geografie, din aria curriculară "Om şi societate", clasele a V-a - a VIII-a
  2. IN ATENTIA PROFESORILOR DE GEOGRAFIE -Programa revizuita clasele V-VIII si planificari V-VIII si IX-XII
  3. Programa şcolară pentru elevi cu deficienţă mintală uşoară şi moderată la disciplina geografie
  4. Programa pentru examenul de definitivare în învăţământ şi obţinerea gradului didactic II la disciplinele geografie, geologie - anexa 2 la OMECT nr. 2687/27.11.2007

 

Situl proiectului „DidactIno - Formare inovativă pentru valoare şi performanţă în cariera didactică’’

Proiect POSDRU /157/1.3/S/137440

Inscriere

Formular online de înscriere

 

Important!!!

In atentia cadrelor didactice invatatori si educatori, profesori DEBUTANTI (fara examen de definitivat) care s-au inscris in proiectul Didactino:  Va rugam sa aduceti dosarele de inscriere la Casa Corpului Didactic Sibiu, in zilele de sambata 21 02.2015 intre orele 10-14,  luni 23.02.2015, marti 24.02.2015 intre orele 15.00-18.00 (continut dosar, vezi Proiecte ISJ/Didactino ID137440).

Evaluare!!!!

Loc desfășurare: Sediul CCD Sibiu, str. Turismului nr. 15

Informații suplimentare pentru întocmirea portofoliului si evaluarea finală:

1. Coperta este obligatorie, iar modelul de coperta este postat pe platforma BlackBoard, urmand a fi completat de catre participanti cu datele personale
2. Varianta finala a portofoliului se va prezenta atat in format listat, cat si pe un CD in format electronic si va aborda tematica tuturor celor cinci module
3. Atat varianta listata, cat si CD-ul se vor prezenta intr-un dosar de plastic, A4, cu sina
4. Nu este obligatoriu sa listati toate aplicatiile din platforma BlackBoard, decat daca Dvs. considerati relevant pentru tematica examenului
5. In cadrul evaluarii finale, se va sustine o singura tema, la alegere, din respectivul portofoliu continand cele cinci module
6. Cadrele diactice care nu au adus IBAN-ul de la contul personal sunt rugate sa aduca un extras de cont in ziua evaluarii!!!

 Planificare:

27-Feb-2015

SB_P2_Grupa_SB_P2_7_20150110- Vineri - ora 14:30

27-Feb-2015

SB_P2_Grupa_SB_P2_8_20150111- Vineri - ora 17:00

28-Feb-2015

SB_P2_Grupa_SB_P2_5_20141122- Sambata - ora 10:30

28-Feb-2015

SB_P2_Grupa_SB_P2_6_20141123- Sambata - ora 13:00

1-Mar-2015

SB_P1_Grupa_SB_P1_1_20141108 -  Duminica - ora 10:30

1-Mar-2015

SB_P1_Grupa_SB_P1_2_20141109- Duminica - ora 13:00

2-Mar-2015

SB_P1_Grupa_SB_P1_3_20150117 - Luni i - ora 15:30

2-Mar-2015

SB_P1_Grupa_SB_P1_4_20150118 -Luni ora 18:00



Informații utile:

 In atentia cadrelor didactice invatatori si educatori, profesori DEBUTANTI (fara examen de definitivat) care s-au inscris in proiectul Didactino:  Va rugam sa aduceti dosarele de inscriere la Casa Corpului Didactic Sibiu, in zilele de sambata 21 02.2015 intre orele 10-14,  luni 23.02.2015, marti 24.02.2015 intre orele 15.00-18.00 (continut dosar, vezi Proiecte ISJ/Didactino ID137440).

Programul P1 - Optimizarea învăţării în programe after school

Agnita: început: 7(sau 8)  martie 2015  sfârșit:4 aprilie 2015

Grupa 5 (mixta)   invatatori- gimnaziu

Activitățile se desfășoară la Scoala Gimbnaziala "D. Teutsch", începând cu ora 10.00. Rugăm formabilii care nu au adus IBAN-ul sau alte documente să le predea la secretariatul CCD la prima întălnire. 

Documente necesare pentru inscriere: aici...

Va asteptam cu dosarul complet,  in intervalul orar 14.-16.30,in zilele de luni-vineri in sala CDI A sscolii Gimnaziale ""D. Teutsch", Agnita

 

Programul P2

Sibiu: început: 14-15 februarie 2015  sfârșit:14-15 martie 2015

(Sâmbătă) Grupa 9 educatoare

(Duminică) Grupa 10 educatoare
Denumirea programului:Optimizarea performanţelor profesionale prin consultanţă şi coaching cognitiv  comportamental

Activitățile se desfășoară la Casa Corpului Didactic Sibiu, str. Turismului nr. 15, începând cu ora 10.00. Rugăm formabilii care nu au adus IBAN-ul sau alte documente să le predea la secretariatul CCD la prima întălnire.

Documente necesare pentru inscriere: aici...

Va asteptam cu dosarul complet, in ziua de 02.02.2015  in intervalul orar 12.00-16.00, in ziua de 03.02.2015  in intervalul orar 16.30-19.30 si in ziua de 04.02.2015  in intervalul orar 9.00-12.00 si 16-19 la sediul CCD SIBIU, str.Turismului nr.15., secretariat. 

 

Programul P6

Sibiu: început: 7-8  februarie 2015  sfârșit:7-8 martie 2015

(Sâmbătă) Grupa 1 profesori liceu

(Duminică) Grupa 2 profesori liceu

Activitățile se desfășoară la Casa Corpului Didactic Sibiu, str. Turismului nr. 15, începând cu ora 10.00. Rugăm formabilii care nu au adus IBAN-ul sau alte documente să le predea la secretariatul CCD la prima întălnire.

Documente necesare pentru inscriere: aici...

Va asteptam cu dosarul complet, in ziua de 29.01.2015  in intervalul orar 15.30-18.30, in ziua de 30.01.2015  in intervalul orar 14.30-17.30 si in ziua de 31.01.2015  in intervalul orar 10.00-14.00 la sediul CCD SIBIU, str.Turismului nr.15., secretariat. 

 


Programul P2

Sibiu: început: 10-11  ianuarie 2015  sfârșit:7-8 februarie 2015

(Sâmbătă) Grupa 7 educatoare

(Duminică) Grupa 8 gimnaziu

Activitățile se desfășoară la Casa Corpului Didactic Sibiu, str. Turismului nr. 15, începând cu ora 10.00. Rugăm formabilii care nu au adus IBAN-ul sau alte documente să le predea la secretariatul CCD la prima întălnire.

Programul P1

Sibiu: început: 17-18  ianuarie 2015  sfârșit:14-15 februarie 2015

 (Sâmbătă) Grupa 3 invatatori

(Duminică) Grupa 4 invatatori   

Activitățile se desfășoară la Casa Corpului Didactic Sibiu, str. Turismului nr. 15, începând cu ora 10.00. Rugăm formabilii care nu au adus IBAN-ul sau alte documente să le predea la secretariatul CCD la prima întălnire. 

Documente necesare pentru inscriere: aici...

Va asteptam cu dosarul complet, in ziua de 12.12.2014  in intervalul orar 14.30-17.30, iar in perioada 15.12.-17.12.2014 in intervalul orar 16.30-19.30 la sediul CCD SIBIU, str.Turismului nr.15., secretariat. 

 IMPORTANT!!!!

Planificarea sesiunii de evaluare finala:

Loc desfășurare: Sediul CCD Sibiu, str. Turismului nr. 15

Informații suplimentare pentru întocmirea portofoliului si evaluarea finală:

1. Coperta este obligatorie, iar modelul de coperta este postat pe platforma BlackBoard, urmand a fi completat de catre participanti cu datele personale
2. Varianta finala a portofoliului se va prezenta atat in format listat, cat si pe un CD in format electronic si va aborda tematica tuturor celor cinci module
3. Atat varianta listata, cat si CD-ul se vor prezenta intr-un dosar de plastic, A4, cu sina
4. Nu este obligatoriu sa listati toate aplicatiile din platforma BlackBoard, decat daca Dvs. considerati relevant pentru tematica examenului
5. In cadrul evaluarii finale, se va sustine o singura tema, la alegere, din respectivul portofoliu continand cele cinci module
6. Cadrele diactice care nu au adus IBAN-ul de la contul personal sunt rugate sa aduca un extras de cont in ziua evaluarii!!!

 

Vineri 12 decembrie

ora 14 - Grupa SB_P3_1_20140906 (Gimnaziu - debut 6.09.2014)

ora 16:30 - Grupa SB_P3_2_20140907 (Gimnaziu - debut 7.09.2014)

 

Sambata 13 decembrie

ora 10 - Grupa SB_P2_1_20140913  (Liceu - debut 13.09.2014)

ora12:30 - Grupa SB_ P2 _3_20141011  (Educatoare - debut 11.10.2014)

 

Duminica 14 decembrie

ora 10 - Grupa SB_P2_2_20140914 (Liceu - debut 14.09.2014)

ora 12:30 - Grupa SB_ P2 _4_20141012 (Educatoare - debut 12.10.2014)

 

Luni 15 decembrie

ora 15 - Grupa SB_P3_3_20141004 (Liceu - debut 04.10.2014)

ora 17:30 - Grupa SB_P3_4_20141005  (Liceu - debut 05.10.2014)

 

Marti 16 decembrie

ora 16 - Grupa SB_P8_ 1_20140927  (Educatoare - debut 27.09.2014)

 

 

Programul P2 invatatori Sibiu

 

Sibiu: început: 22-23  noiembrie 2014  sfârșit:10-11 ianuarie 2015

Grupa 5 - sâmbăta, 22.11.2014, ora 10, la sediul CCD, Sibiu, str. Turismului nr. 14

Grupa 6 - duminică, 23.11.2014, ora 10, la sediul CCD, Sibiu, str. Turismului nr. 14 

Grupa 5                             Grupa 6

 

Programul va fi afișat ulterior.

 Documentele necesare pentru inscriere:

1. Adeverinta unitate scolara
2. Fișa de înscriere isj
3. Cerere inscriere
4. Declaratie dubla finantare
5. Declaratie preluare date personale
6. Formular de inregistrare

 

7. Copie certificat de nastere
8. Copie carte de identitate
9. Copie cert de cas – daca e cazul
10. Copie dupa actul de studii in baza caruia a fost incadrat
11 Copie dupa ultimul act de studii

Primele 6 documente trebuie downloadate,  printate, completate si semnate. Doc nr.1 va fi inregistrat, semnat si stampilat de catre conducerea institutiei.

Va asteptam cu dosarul complet, in perioada 27.10.-4.11.2014, in intervalul orar 16.30-19.30, la sediul CCD SIBIU, str.Turismului nr.15., secretariat

 

Programul P1 invatatori Sibiu

 

Sibiu: început: 8-9  noiembrie sfârșit:6-7 decembrie

Grupa 1                             Grupa 2

 Cursurile încep la ora 10  și se desfășoară în sediul CCD, Sibiu, str. Turismului nr. 15

 Documentele necesare pentru inscriere:

1. Adeverinta unitate scolara
2. Fișa de înscriere isj
3. Cerere inscriere
4. Declaratie dubla finantare
5. Declaratie preluare date personale
6. Formular de inregistrare

 

7. Copie certificat de nastere
8. Copie carte de identitate
9. Copie cert de cas – daca e cazul
10. Copie dupa actul de studii in baza caruia a fost incadrat
11 Copie dupa ultimul act de studii

Primele 6 documente trebuie downloadate,  printate, completate si semnate. Doc nr.1 va fi inregistrat, semnat si stampilat de catre conducerea institutiei.

Va asteptam cu dosarul complet, in perioada 20.10.-24.10.2014, in intervalul orar 16.30-19.30, la sediul ISJ SIBIU, str.Berăriei nr.2., biroul Informatizare

 

 

Programul P3 profesori liceu Sibiu

Sibiu 4-5 octombrie

 Grupa 1              Grupa2

P3: Tehnici de clarificare a valorilor și educație morală

Seria SB_P3  Grupele SB_P3_3_20141004 si  SB_P3_4_20141005

 

Program (gr1 - sambata 4.10.2014, gr2 - duminica 5.10.2014)

Modul

 Data

Formator

1. Tehnologii de comunicaţie, multimedia şi e-learning în educaţie

4 - 5.10.2014

Popa Emil Marin

2. Personalitate și dezvoltare morală

11 -12.10.2014

Avramescu Monica Delicia

3. Tehnici active de instruire

18-19.10.2014

Lisievici Petru

4. Tehnici avansate de clarificare a valorilor în educaţia morală

25-26.10.2014

Lisievici Petru

5. Nediscriminare, diversitate, egalitate de şanse şi gen procesul invatarii, in contextul dezvoltarii durabile

1- 2.11.2014

Ifrim Roxana

 

 Documentele necesare pentru inscriere:
1. Adeverinta unitate scolara
2. Cerere inscriere
3. Declaratie dubla finantare
4. Declaratie preluare date personale
5. Formular de inregistrare

 

6. Copie certificat de nastere
7. Copie carte de identitate
8. Copie cert de cas – daca e cazul
9. Copie dupa actul de studii in baza caruia a fost incadrat
10 Copie dupa ultimul act de studii

Primele cinci documente trebuie downloadate,  printate, completate si semnate. Doc nr.1 va fi inregistrat, semnat si stampilat de catre conducerea institutiei.

Va asteptam cu dosarul complet, in ziua de miercuri 1.10.2014 si joi 2.10.2014, in intervalul orar 16.30-19.30, la sediul CCD SIBIU, str.Turismului nr.15.

 

Sibiu 11-12 octombrie

Grupa 1 - sambata       Grupa 2 - duminica

 P2 Optimizarea performanțelor profesionale prin consultanță și coaching cognitiv comportamental

Public/Grup ţintă: personal didactic din învățământul preșcolar

Modul

 Data

Formator

1. Tehnologii de comunicaţie, multimedia şi e-learning în educaţie

11 - 12.10.2014

Gherasim Zenovic

2. Descrierea, analiza şi evaluarea performanţelor profesionale

18 -19.10.2014

Danciu Bogdan

3. Impactul inteligenţei sociale şi emoţionale asupra performanţelor profesionale

25-26.09.2014

Ticusan Marilena

4. Coaching cognitiv comportamental pentru optimizarea perform profesionale

1-2.11.2014

Lepadatu Ioana

5. Nediscriminare, diversitate, egalitate de şanse şi gen in procesul invatarii, in contextul dezvoltarii durabile

8- 9.11.2014

Ifrim Roxana

Documentele necesare pentru inscriere:
1. Adeverinta unitate scolara
2. Cerere inscriere
3. Declaratie dubla finantare
4. Declaratie preluare date personale
5. Formular de inregistrare

6. Copie certificat de nastere
7. Copie carte de identitate
8. Copie cert de cas – daca e cazul
9. Copie dupa actul de studii in baza caruia a fost incadrat
10 Copie dupa ultimul act de studii

Primele cinci documente trebuie downloadate,  printate, completate si semnate. Doc nr.1 va fi inregistrat, semnat si stampilat de catre conducerea institutiei.

Va asteptam cu dosarul complet, in perioada  6.10.  - 10.10.2014,  in intervalul orar 16.30-19.30, la sediul CCD SIBIU, str.Turismului nr.15.

 

 

Stagiu de formare pentru prima grupa de educatoare:

Programul grupei P8_edu_gr1 începe  sâmbătă 27.09.2014, ora 10 la sediul CCD Sibiu str. Turismului nr. 15.

Componenta grupei P8_edu_gr1 in format pdf

Documentele necesare pentru inscriere:
1. Adeverinta unitate scolara
2. Cerere inscriere
3. Declaratie dubla finantare
4. Declaratie preluare date personale
5. Formular de inregistrare

6. Copie certificat de nastere
7. Copie carte de identitate
8. Copie cert de cas – daca e cazul
9. Copie dupa actul de studii in baza caruia a fost incadrat
10 Copie dupa ultimul act de studii

Primele cinci documente trebuie downloadate,  printate, completate si semnate. Doc nr.1 va fi inregistrat, semnat si stampilat de catre conducerea institutiei.

Va asteptam cu dosarul complet, in ziua de joi 18.09.2014,  in intervalul orar 16.30-19.30, la sediul ISJ SIBIU, str.Berăriei nr.2. Dosarele vor fi preluate de către doamna inspector prof. Diana Bucuță.

 

Stagiu de formare pentru primele 2 grupe

 Program formare:

Programul activităților de formare DIDACTINO

 

Nr. crt

Program

Grupa

Modul 1/data

Modul 2/data

Modul 3/data

Modul 4/data

Modul 5/data

Locație

1.

Tehnici de clarificare a valorilor și educație morală

1 Gimnaziu

6.09.2014

ora 10

13.09.2014

ora 10

20.09.2014

ora10

27.09.2014

ora 10

4.10.2014

ora 10

CCD Sibiu

str. Turismului nr. 15

2.

2 Gimnaziu

7.09.2014

ora 10

14.09.2014

ora 10

21.09.2014

ora10

28.09.2014

ora 10

5.10.2014

ora 10

3.

Optimizarea performanțelor profesionale prin consultanță și coaching   cognitiv comportamental

1 Liceu

13.09.2014

ora 10

20.09.2014

ora 10

27.09.2014

ora 10

4.10.2014

ora 10

11.10.2014

ora 10

Colegiul Național Pedagogic „A. Șaguna” Sibiu, str. Aleea Turnur. Roșu nr. 2

4

2. Liceu

14.09.2014

ora 10

21.09.2014

ora 10

28.09.2014

ora 10

5.10.2014

ora 10

12.10.2014

ora 10

 
Componența grupei 1 gimnaziuin format pdf
Componența grupei 2 gimnaziu in format pdf

Componența grupei 1 liceu în format pdf
Componența grupei 2 liceu în format pdf

 

Primele 4 grupe cu cadrele didactice selectate pentru programul  de formare in cadrul proiectului DIDACTINO_ID_137440 ( documente necesare), vezi pagina inspector scolar Anca Voineag

Lista cu cadrele didactice înscrise

Lista cu cadrele didactice selectate:

         gimnaziu                  liceu

Documentele necesare pentru inscriere:
1. Adeverinta unitate scolara
2. Cerere inscriere
3. Declaratie dubla finantare
4. Declaratie preluare date personale
5. Formular de inregistrare

6. Copie certificat de nastere
7. Copie carte de identitate
8. Copie cert de cas – daca e cazul
9. Copie dupa actul de studii in baza caruia a fost incadrat
10 Copie dupa ultimul act de studii

Primele cinci documente trebuie downloadate,  printate, completate si semnate. Doc nr.1 va fi inregistrat, semnat si stampilat de catre conducerea institutiei.

Va asteptam cu dosarul complet, in zilele de 1-14 august in intervalul orar 16.30-19.30, la CASA CORPULUI DIDACTIC SIBIU, str.Turismului nr.15.

Va rugam ca in dosarul cu acte sa treceti datele de contact: tel si mail

Procedura selectie

 

 

 

Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro.

 

Invatamant primar, perfectionarea cadrelor - inspector Ioan Cartau PDF Imprimare E-mail
Scris de M Dragomir   
vineri, 23 ianuarie 2015

prof. Ioan Cartau

Inspector la invatamantul primar
Inspector responsabil perfectionarea cadrelor

 

Ultima actualizare ( miercuri, 18 februarie 2015 )
 
< Precedent   Urmator >
Acasa Noutati Reteaua Scolara Pagina inspectorului Legislatie Link-uri utile Inv. particular Forum Proiecte ISJ Compartimente