toamna2014_2.jpg
Meniu Principal
Acasa
Noutati
Reteaua Scolara
Pagina inspectorului
Legislatie
Link-uri utile
Inv. particular
Forum
Proiecte ISJ
Compartimente
Login Form





Parola uitata?
Informatii utilizatori
1384 membri
0 azi
0 in aceasta saptamana
1 in aceasta luna
ultimul: sfdimitrie
Acasa arrow Pagina inspectorului arrow Legislatie scolara
A+ | A- | Reset
Prezentare pe scurt a ultimelor actualizari ale site-ului

prof. Mariuca Neagu

Inspector la disciplina Religie

 


 

 
  1.  In atentia doamnelor si domnilor directori, invitatie "Colindul scolilor sibiene"
  2.  URGENT !!! Modificare data –colindul scolilor sibiene de la Catedrala Mitropolitană Sibiu : joi, 11 decembrie 2014, începând cu ora 18, şcolile/liceele sibiene vor colinda la Catedrala Mitropolitană Sibiu
  3.  Joi, 11 decembrie 2014 - activitate cerc pedagogic pentru profesorii de religie care predau la/şi la liceu[detalii aici]
  4.  Joi, 4 decembrie 2014 - activitate cerc pedagogic pentru profesorii de religie care predau la/şi la gimnaziu[detalii aici]
  5.  În atenţia tuturor profesorilor de religie. ,, Tematica cerc pedagogic”
  6. Concursul naţional “Cultură şi spiritualitate românescă”, concurs naţional interdisciplinar
  7. Religia la clasa pregătitoare şi la clasa I (Ghid pentru profesori, Fişe de lucru)
  8. Fisa de avizare optional
  9. Precizări privind inspecţia de specialitate
  10. Joi, 09.10.2014, ora 14,  in sala festiva a Protopopiatului Ortodox Medias,  vor avea loc consfatuirile anuale ale profesorilor de religie din Medias si zona
  11. Proiectul POSDRU – ID 134267 – Perfecţionarea cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar care predau disciplina Religie  Detalii mai multe aici[click aici]
  12. Consfătuirile profesorilor de religie
  13. PROGRAME ŞCOLARE RELIGIE ORTODOXĂ - an şcolar 2014/2015
An scolar 2014-2015
  1. INVITAŢIE Seminar, 10 iunie 2014: ,,Formare în psihologia dezvoltării. Dezvoltarea religioasă a copilului şi a adultului"
  2. A P E L PENTRU SELECTIA CADRELOR DIDACTICE, in vederea evaluarii proiectelor de manuale scolare pentru clasele I si a II-a pentru anul scolar 2014-2015 http://www.rocnee.eu/index18.htm
  3. Seminar International de Pedagogie clinica: Sibiu 12-14 mai 2014 Mai mullte detalii gasiti pe site CCD Sibiu sau pe e-mail trimis de coordonatorii de cerc in legatura cu seminarul mentionat.Pentru inscriere va rog sa folositi fisa de inscriere de pe CCD. Va anexez  fisa de inscriere, in cazul in care nu o puteti descarca.
  4. Rezultate Olimpiada de Religie, etapa judeteana 2014 
  5. Subiecte Olimpiada de Religie, etapa judeteana 2014
  6. Precizări Olimpiada de religie, etapa judeţeană 2014
  7. Olimpiada de Religie 2014_ etapa judeteana_ participare_ inscriere_ tematica
  8. Rezultatele etapei judetene si subiectele pe clase
  9. Tematica olimpiada gimnaziu 2013 
  10. Tematica olimpiada liceu 2013
  11. ORDIN nr. 3641/03.02.2011 cu privire la aprobarea planurilor cadru de învățământ penrtu clasele a IX-a - a XII-a, filiera vocațională, profilul teologic, cultul ortodox, specializarea ghid turistic religios
  12. ORDIN nr.5229/01.09.2008 privind aprobarea Programelor şcolare revizuite pentru dicipline de studiu din aria curriculară Om şi Societate: RELIGIE clasele I-IV
  13. ORDIN nr. 5230/01.09.2008 privind aprobarea Programelor şcolare revizuite pentru discipline de studiu din aria curriculară Om şi Societate: RELIGIE clasele IX - XII

prof. Diana Bucuta

Inspector la invatamantul primar



prof. Mariana Ciovica

Inspector la disciplina Limba engleza
Inspector la disciplina Limba franceza 

  1. ORDIN nr.5237/01.09.2008 privind modificarea Ordinul MECT nr.4877/22.07.2008 privind aprobarea programelor şcolare pentru disciplinele de studiu din aria curriculară "Limbă şi comunicare" - Limbi moderne
  2. Programa şcolară pentru disciplina Limba engleză - Limba modernă 1 din aria curriculară "Limbă şi comunicare" pentru clasele a V - a - a VIII - a
  3. ORDIN nr. 4877/22.07.2008 privind aprobarea programelor şcolare pentru discipline de studiu din Aria curriculară "Limbă şi comunicare"-limbi moderne

prof. Teodora Helju

Inspector la disciplina Istorie
Inspector la disciplinele socio-umane


  1.  Şcoala Gimnazială Regina Maria Sibiu şi ASTRA vă invită la concursul pe teme de istorie “Asociaţiunea ASTRA şi Marea Unire în 16 decembrie la ora 13,00 la Şcoala Gimnazială Regina Maria BIBLIOGRAFIE CONCURS ASTRA
  2. Cu ocazia  Zilei Naţionale a României Inspectoratul Şcolar al Judeţului Sibiu şi Şcoala Gimnazială Nr. 1 Sibiu vă invită să participaţi la a XV-a ediţie a concursului CONTINUITATE ŞI UNITATE ÎN SPAŢIUL ROMÂNESC şi la Sesiunea de comunicări ştiinţifice a profesorilor de istorie, consacrată momentului 1 decembrie 1918 în spaţiul românesc
  3. Direcţia Judeţeană pentru Cultură Sibiu şi Şcoala Gimnazială „Octavian Goga” Răşinari organizează în data de 20 noiembrie 2014, expoziţia-concurs de fotografie pe teme de patrimoniu „Emil Fischer” ajunsă la cea de a VII-a ediţie, la care are deosebita plăcere de a vă invita să participaţi cu fotografii ale elevilor (clasele V – XII) din instituţia dumneavoastră de învăţământ.   
  4. Rezultate olimpiada de istorie faza judeteana 2014
  5. Rezultate olimpiada de socio umane faza judeteana 2014
  6. Simulare Bac 2014 istorie, stiinte sociale
  7. Protocol "Cultul eroilor" valabil pentru scolile din judet
  8. Protocol "Cultul eroilor" valabil daor pentru scolile din Municipiul Sibiu
  9. Regulamentul de organizare și desfășurare a olimpiadei de științe socio-umane
  10. Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului național "Democrație și toleranță"

prof. Ioan Cartau

Inspector la invatamantul primar
Inspector responsabil perfectionarea cadrelor

 

 Noutati

    PROIECT DIDACTINO ID137440- VEZI BUTON STANGA ( sub  butonul Proiecte ISJ)

 1. Proiect Leonardo Da Vinci-Transfer de Inovatie- "Peer to peer tutoring, transfering successful methodology and learning strategy to reduce drop-out". Informatii click aici

2. Proiect Comenius centralizat -  Învatare experientiala si educatie pentru constientizare privind mediul -E.L.E.N.A.- Click aici                            

4. www.tram-project.eu
5. Proiect POSDRU/85/1.1/S/58914-MaST NETWORKING, CALITATE I DEZVOLTAREA COMPETENTELOR CHEIE DE MATEMATICA STIINTE SI TEHNOLOGII

SUSTENABILITATE

Pe site-ul proiectului http://www.mastnet.ro se afla platforma MaSTNetworking unde se pot incarca proiecte/lucrari/articole din domeniul MAST.

 In atentia scolilor MaST-TOP, a scolilor cuprinse in caravana MaST:

  • Elaborarea de proiecte anuale incluse in Planul de dezvoltare al scolilor privind imbunatatirea calitatii studiului MaST

  • Dezvoltarea de Curriculum la Decizia Scolii in domeniul de competente MaST

An III 2012-2013

Rezultate finale_Scoli MaST-TOP, editia a III-a 2013. Click aici

Competitia Scoala MaST-TOP editia a III-a- 29-31 MAI 2013. Programare scoli. click aici . Program competitie click aici. 

  • FORMARE MENTORI MAST
 Va anuntam ca inscrierile la curs s-au incheiat. Cursul se va desfasura in perioada 21-31 martie 2013. Pentru informatii legate de desfasurarea cursului va rugam sa luati legatura cu Vergilica Micescu, la adresa de e-mail micescuvergilica@yahoo.com, reprezentant al furnizorului de formare Fundatia GIIF. Pentru ca numarul  inscrierilor a depasit numarul de persoane eligibile in aceasta grupa se va face o selectie a cursantilor. Criteriile de selectie vor fi: 1. Calitatea de membru in echipa care a reprezentat scoala dvs. la competitiile MaST TOP in anii 1 si 2 de proiect si cei care s-au inscris la Scoala MaST pt anul 3 de proiect.2. Ordinea cronologica de inscriere la curs.Persoanele care nu sunt selectate  sunt invitate sa participe la curs si vor primi o adeverinta de participare eliberata de furnizorul de formare Fundatia GIIF. 

SmilePROMOVARE/DISEMINARE

  • În   perioada 18-20 aprilie a.c., se desfăşoară vizita de studiu şi schimbul de experienţă la care participă din partea partenerului ISJ Sibiu  62 de persoane,  reprezentanţii Atelierelor de Inovare şi Creativitate, elevi şi profesori câştigători ai titlului de Şcoală MaST TOP în cadrul Competiţiilor MaST,  ediţiile mai 2011 şi mai 2012 şi ai Echipei Locale de Implementare, din judeţul Sibiu, parteneri în proiectul MaST-Networking dezvoltarea competenţelor cheie în matematică, ştiinţe şi tehnologii, proiect POSDRU cu  ID 58914.Acţiunea este înscrisă în Planul de activităţi al proiectului, component 4, subcomponenta Promovarea şi diseminarea proiectului.Costurile de transport, cazare şi masă pentru participanţi sunt suportate din bugetul proiectului, alocat partenerului ISJ Sibiu.Lista participantilor  

ACTIVITATI

 Graficul facilitarilor etapa I in cadrul competitiei MAST-TOP an scolar 2012-2013. Click aici

       Unitatile de invatmant inscrise in competitia MAST-TOP_an scolar 2012_2013. Click aici

LaughingIn atentia unitatilor de invatamant care doresc sa se inscrie in competitia MAST_TOP_an III!! . Solicitarea de inscriere a scolii in competitie se va face  pe adresa de mail anca_nastase63@yahoo.com.

In atentia cadrelor didactice cu specializarile MaST ( matematica, fizica, chimie, biologie, TIC, Educatie tehnologica, tehnologii). In perioada 19-31 octombrie 2012, la Casa Corpului Didactic SIBIU se desfasoara programul de formare continua (acreditat), pentru care sunt disponibile 60 locuri. Invitam cadrele dicatice interesate sa se inscrie la adresa click aici, pana in data de 10 octombrie 2012 . Se ataseaza prezentarea programului cursului.

6. PROIECT LEONARDO da VINCI_TRANSFER DE INOVATIE,  EMPOWER.ment- Model in Transfer.Click aici

LaughingPROMOVARE /DISEMINARE PROIECT EMPOWER.ment.

prof. Bianca Florea

Inspector la disciplina arte(Educatie plastica/vizuala,Educatie muzicala,Teatru)
 

prof. Ioana Dăneţiu

Inspector la disciplina
Limba si literatura romana

prof. Delia Stoicescu

Inspector la invatamantul prescolar
Inspector pentru invatamantul special 


prof. dr.Maria Turean

Inspector la invatamantul prescolar

  1.  Festivalul DO-RE-MI pentru gradinite. Informatii si documente de inscriere click aici
  2.  Scrisoarea metodica pentru anul scolar 2014-2015 
  3.  Setul de instrumente pentru stimularea, monitorizarea si aprecierea pregatirii pentru scoala a copilului prescolar
  4. Şcoala  Gimnazială „I.L. Caragiale” Sibiu este coordonatoarea proiectului pilot  „Promovarea fotbalului în grădiniţe – un ambasador al sportului, al fair play-ului şi al dezvoltării sănătoase”, proiect care va avea loc sâmbătă  27 septembrie 2014, începând cu orele 10,  la Sala Transilvania din Sibiu.Proiectul  este  destinat copiilor cu vârste cuprinse între 4 – 6 ani,  băieţi şi fete, din mediul rural şi urban. La  această  acţiune sunt aşteptaţi copii înscrişi în grădiniţele din judeţul Sibiu, părinţii  acestora, cadre  didactice, personalităţi  locale, potenţiali  susţinători ai fotbalului, având ca invitat de onoare pe doamna Gabriela Szabo - Ministrul Tineretului  şi Sportului. Persoana de contact : Director:  prof. Mara Darius Mobil: 0743.585268

  5. Va rugam sa diseminati informatia privind evenimentul Noaptea cercetatorilor, tuturor parintilor/ educatoarelor/ persoanelor interesate, eveniment care va avea loc in data de 26 septembrie 2014, intre orele 16-23 la Sala Transilvania, din Municipiul Sibiu
  6. Proiect national. Condeie Fermecate 2014
  7. Concurs de design pentru copii - Festivalul Gradinilor - CCIA
  8. Precizari inscrieri gradinite pentru anul scoalr 2014-2015
  9. Scrisoare metodica invatamant prescolar 2013
  10. In atentia directorilor unitatilor de invatamant prescolar/unitatilor care au in componenta nivel prescolar va comunicam informatii referitoare la inscrierea copiilor in gradinite[detalii aici]
  11. In atentia unitatilor de invatamant preprimar: Festivalul gradinitelor. Informatii, click aici
  12. Traditii si obiceiuri de Pasti
  13. Simpozion international - "Iarna de vis"
  14. Fisele de evaluare pentru prescolari
  15. Scrisoare metodica invatamant prescolar an scolar 2012-2013
  16. In atentia directorilor unitatilor de invatamant prescolar si a directorilor unitatilor de invatamant care au in componenta si gradinite
  17. In atentia directorilor  si responsabililor comisiilor metodice din scoli. Va rugam sa puneti in aplicare prevederile Notei MECTS nr 59001/21.09.2012 privind evaluarile initiale
  18. Concurs National de creatie plastica "Pentru tine copile" [detalii aici]
  19. SIMPOZION INTERNATIONAL „Cartea – instrument de educatie, cultura, divertisment”-Ediţia I [detalii aici]
  20. Precizari privind inscrierile in gradinite pentru anul scolar 2011-2012 (detalii aici)
  21. Activitati Gradinita Copsa Mica(click aici)
  22. Consfatuiri reforma ed.timpurii
  23. Consfatuiri 2009 incluziune
  24. CONSFATUIRI 2009, formare
  25. DESPRE PROIECTAREA ANUALA
  26. PROGRAME SI PROIECTE EDUCATIONALE
  27. PROGRAMA pentru TITULARIZARE EDUCATOARE

  28.  Programa noua pentru definitivat
  29.  Programa noua pentru gradul II
  30.  Pedagogie - Definitivat - Specializarea Educatoare
  31.  Pedagogie - Gradul II - Specializarea Educatoare


prof. Adrian Poplacean

Inspector la disciplinele tehnice

  1.  Precizari plan scolarizare inv profesional 2015-2016
  2.  Precizari MEN cu privire la constinuarea studiilor in anul scolar 2014-2015
  3.  Ordin nr. 4421/27.08.2014 pentru modificarea Metodologiei de organizare şi desfăşurare a examenului de certificare a calificării profesionale a absolvenților ciclului inferior al liceului care au urmat stagiile de pregătire practică, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului și sportului nr. 5222/2011
  4.  Ordin nr. 4420/27.08.2014 pentru modificarea art. 38 alin. (1) din Metodologia de organizare şi desfăşurare a examenului de certificare a calificării profesionale pentru absolvenţii învăţământului profesional cu durata de 2 ani, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei naționale nr. 4888/2013
  5. Ordin nr. 4434/29.08.2014 privind aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a examenului de certificare a calificării absolvenților învăţământului liceal, filiera tehnologică
  6. Ordin nr 3973 echivalare niveluri calificare
  7. Precizari referitoare la aplicarea nomenclatoarelor calificarilor profesionale pentru care se asigura pregatirea prin invatamantul preuniversitar si ordinele de ministru in vigoare privind planurile de invatamant si programele scolare pentru anul scolar 2014-2015
  8. Precizari privind incadrarea personalului didactic care preda curriculum de specialitate din cadrul ariei curriculare "Tehnologii"
  9. Nota VET - Activitati specifice modernizarii invatamantului profesional si tehnic (IPT) in anul scoalr 2014-2015
  10. Ordin planuri invatamant cl.a IX-a invatamantul profesional de 3 ani
  11. Ordin 4888 din 26 august 2013 prvind aprobarea metodologiei de organizare si desfasurare a examenului de certificare a calificarii profesionale pentru absolventii invatamntului profesional cu durata de 2 ani
  12. Ordin nr. 3136/20.02.2014 privind organizarea, funcţionarea, admiterea şi calendarul admiterii în învăţământul profesional de stat cu durata de 3 ani
  13. Nota cu privire la organizarea olimpiadelor la disciplinele din aria curriculara "Tehnologii", faza judeteana, anul scolar 2013-2014
  14. Precizari legate de examenele de certificare
  15. PLAI 2013-2020
  16. Precizarile MEN nr. 63249 din 16 10.2013 privind încadrarea personalului didactic care predă curriculumul de specialitate din cadrul ariei curriculare „Tehnologii”
  17. Nota CNDIPT an scolar 2013-2014
  18. Precizari aplicare nomenclatoare si ordine curriculum an scolar 2013-2014
  19. Legislaltie conducere auto
  20. Institutii de invatamant superior care organizeaza programe de conversie profesionala
  21. Nota MECTS 67149/07.11.2012 privind incadrareaa si salarizarea profesorilor de instruire practica si a maistrilor instructori
  22. Precizari referitoare la organizara si desfasurarea examenelor de certificare/atestare a competentelor profesionale ale absolventilor din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2012-2013
  23. OMECTS nr.6327/27.11.2012, privind graficul de desfasurare a examenelor de certificare a invatamantului profesional si tehnic preunivarsitar in anul scolar 2012/2013 din anexa
  24. Programele Olimpiadelor de Tehnologie aprobate de M.E.C.T.S prin nota nr.101290/03.12.2012 pentru anul scolar 2012-2013
  25. Precizările nr. 57189/11.09.2012 privind încadrarea personalului didactic care predă curriculumul de specialitate din cadrul ariei curriculare „Tehnologii”
  26. Precizările nr. 61722/08.10.2012 referitoare la aplicarea nomenclatoarelor calificărilor profesionale pentru care se asigură pregătirea prin învăţământul preuniversitar şi la ordinele de ministru în vigoare privind planurile de învăţământ şi programele şcolare pentru anul şcolar 2012- 2013
  27. Nota MECTS privind aplicarea curriculumului pentru invatamantul profesional de 2 ani -click
  28. Situaţia statistică privind învăţământul profesional şi tehnic particular, din judeţul Sibiu
  29. Notă MECTS nr 29097 din 10.02.2012 privind aprobarea Programelor Olimpiadelor la disciplinele din aria curriculară „Tehnologii” si programa modificata pentru domeniul agricultura
  30. In atentia unitatilor de invatamant liceal din judetul Sibiu va informam ca in Monitorul oficial numarul 96 din 7.02.2012 si pe site http://alegetidrumul.ro/ a aparut Ordinul MECTS nr 3168 din 3 februarie 2012 si Metodologia de organizaresi functionare a invatamantului profesional de 2 ani.
  31. ORDIN nr. 5222/29.08.2011 privind aprobarea metodologiei de organizare și desfășurare a examenului de certificare a calificării profesionale a absolvenților ciclului inferior al liceului care au urmat stagiile de pregătire practica

prof. Mircea Galata

Inspector la disciplina educatie fizica si sport





  1.  Vineri 19.12.2014 incepand cu ora 11 va avea loc la Biblioteca Astra corpul B festivitatea de premiere a primilor 10 sportivi din Cluburile sportive scolare. Va asteptam
  2. Sambata 25.10.2014, incepand cu ora 11 va avea loc in parcul Subarini Crosul Toamnei pentru elevii din ciclul gimnaziala si liceal din judetul Sibiu. Inscrierea la actiune se va face pe baza de tabel nominal (cu parafa unitatii scolare si obligatoriu avizul medical). Inscrierile se fac incepand cu ora 10 la stadionul municipal
  3. Informaţii despre selecţia metodiştilor ISJ Sibiu, pentru anul şcolar 2014-2015
  4. Subiecte si bareme titularizare 2014, disciplina educatie fizica si sport (profesori si antrenori, kinetoterapie)
  5. Invitatie Concursul national Scolar de Sah "Elisabeta Prolihroniade" - echipe mixte, editia 2013-2014
  6. Protocol de colaborare pentru organizarea Campionatului National de Sahpentru elevii si elevele din invatamantul gimnazial si liceal - echipe mixte, editia 2013 - 2014
  7. Protocol de colaborare privind derularea proiectului "ABRORDARI METODOLOGICE MODERNE IN EFICIENTIZAREA LECTIEIE DE EDUCATIE FIZICA"
  8. CAMPANIA SPORTUL CONTRA DROGURI - 2014
  9. Programul Biomotric 2013-2014
  10. OLIMPIADA  NAŢIONALĂ A SPORTULUI  ŞCOLAR - CALENDAR COMPETIŢIONAL NAŢIONAL, ANUL ŞCOLAR 2013 – 2014
  11. Protocol de colaborare program national de selectie relansarea gimnasticii romanesti
  12. Protocolul cu Coca-Cola si GSP
  13. Protocol Sah
  14. Ordin privind aprobarea Metodologiei organizarii si desfasurarii activitatilor de educatie fizica si sport in invatamantul preuniversitar
  15. PREVEDERI METODOLOGICE LA DISCIPLINELE SPORTIVE NOMINALIZATE ÎN CALENDARUL COMPETIŢIONAL NAŢIONAL AL O.N.S.Ș. PENTRU ANUL ŞCOLAR 2012-2013 
  16. Ordin pentru modificarea si completarea anexei nr 1 la Metodologia privind examinarea starii de sanatate a prescolarilor si elevilor din unitatile de invatamant de stat  si particulare autorizate/acreditate, privind acordarea asistentei medicale gratuite si pentru promovarea unui stil de viata sanatos, aprobata prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului si ala ministrului sanatatii nr 5298/1668/2011  
  17. In atentia unitatilor scolare si a profesorilor de educatie fizica si sport din judet: va rog sa studiati cu atentie OMECTS / 3462/2012 atasat aici
  18. PROGRAME SCOLARE 2009
  19. ORDIN nr 4700/07.07.2008 privind aprobarea programelor revizuite la educatie fizica si sport
  20. Ordin MECT ONSS 2007 - Regulamentul de organizarea a competitiilor sportive
  21. Anexa A la Ordinul MECT nr 2880

 

prof. Constantin Dinca

Inspector la disciplina Geografie

  Inscriere urgenta pentru POSDRU "Formarea continua a profesorilor de Istorie si Geografie in societatea cunoasterii" - desfasurat de Universitatea Valahia din Targoviste. Profesorii selectati vor transmite un mail la adresa costicdinca@yahoo.co.uk  pana la 1 februarie cu nume si prenume, anul absolvirii facultatii, iar dosarele cu documentele completate vor fi trimise la ISJ Sibiu pana in 8 februarie 2013!!!! Vor participa obligatoriu toate cadrele didactice care au catedra in licee si colegii nationale!

 Materiale si optionale propuse de prof. univ. O Mandrut, cercetator ISE (click aici)

  1. Programele şcolare revizuite pentru disciplina de studiu Geografie, din aria curriculară "Om şi societate", clasele a V-a - a VIII-a
  2. IN ATENTIA PROFESORILOR DE GEOGRAFIE -Programa revizuita clasele V-VIII si planificari V-VIII si IX-XII
  3. Programa şcolară pentru elevi cu deficienţă mintală uşoară şi moderată la disciplina geografie
  4. Programa pentru examenul de definitivare în învăţământ şi obţinerea gradului didactic II la disciplinele geografie, geologie - anexa 2 la OMECT nr. 2687/27.11.2007

prof. Livia Cretulescu

Inspector scolar management si evaluare institutionala

   


    prof Daniela Muntean


        

 

 1. ANUNTURI:

  Asociatia Tura in Natura lanseaza in scoli campania  ”Biciclist in trafic” și concursul educativ cu titlul ”Biciclistii impotriva schimbarilor climatice”. Detalii depre concurs in atasament sau la adresa: http://www.turainnatura.ro/ro/undaverde/

   2. PROIECTE, CONCURSURI:

  1.   CAEJ- Proiecte unitati scolare  si proiecte propuse pentru CAERI 2015
  2.     Concursul national de poezie si fotografie pentru liceeni LicArt.  Adresa directori.  Regulament concurs.
  3.  CAEN 2014: Calendarul National al activitatii educative si CAER 2014: Calendarul Regional si Interjudetean al activitatii educative
  4. Fisa de aplicatie pentru CAEN 2015.  Fisa de evaluare pentru CAEN 2015 . Adresa ISJ.
  5. Proiect POSDRU "EDSANO" - prezentare.  Programa de educatie pentru sanatate.  Modele lectii.

3. REGULAMENTE, ORDINE, PROCEDURI: 

  1.    Materiale lectii dirigentie si optionale. Consfaturi 2014.
  2. Metodologie alegeri Consiliul Elevilor
  3. Taberele, excursiile, expeditiile sau orice activitati de timp liber cu elevii şi preşcolarii se organizează conform ordinului MEN 3060/3.02.2014.   
  4.   Procedura activitati educative
  5.   Plan de masuri privind prevenirea abandonului si absenteismului
  6. Documente pentru situatii de urgenta necesare unitatilor de invatamant
  7. Materiale pentru pregatirea in domeniul situatiilor de urgenta: protocol MAI_MEN,  lectii, regulamente concursuri.
  8.  Materiale utile pentru orele de educatie rutiera
  9. ORDIN nr. 3035/10.01.2012 privind aprobarea Metodologiei – cadru de organizare si desfăsurare a competitiilor scolare si a Regulamentului de organizare a activitătilor cuprinse în calendarul activitătilor educative, scolare si extrascolare
  10. ORDIN nr. 5567/2011 pentru abrobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţilor care oferă activitate extraşcolară
  11. Ordinul nr 4247 din 21.06.2010 privind aprobarea regulamentului Consiliului National al Elevilor
  12. ORDIN nr.5132/10/09/2009 privind activităţile specifice funcţiei de diriginte

 4. PREVENIREA VIOLENTEI SI ASIGURAREA SECURITATII

  1.   Macheta de raportare situatii de violenta: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?usp=drive_web&formkey=dElKTzdHN2l5WERwTHI3eTB1VS1lVHc6MQ#gid=1
  2. Nomenclatorul actelor de violenta
  3. Procedura de interventie in caz de violenta
  4.   Plan teritorial comun de actiune la nivelul judetului Sibiu pentru cresterea gradului de siguranta al elevilor si personalului didactic si prevenirea delicventei juvenile in incinta si zonele adiacente unitatilor de invatamant
  5. Plan local comun de actiune la nivelul municipiului Sibiu pentru cresterea gradului de siguranta al elevilor si personalului didactic si prevenirea delicventei juvenile in incinta si zonele adiacente unitatilor de invatamant
  6. Masuri privind prevenirea fenomenului infractional - nota ISJ Sibiu 6546/3.12.2013 
  7. Nota ISJ Sibiu 5388/11.10.2013 privind asigurarea securitatii si sigurantei in scoli 
  8. Nota nr 67843 din 09.11.2012 privind asigurarea securitatii si sigurantei elevilor in perimetrul unitatilor scolare[detalii aici]
  9. Materiale utile pentru comisia de prevenire a violentei din scoala [detalii aici]
  10. Nota referitoare la respectarea drepturilor copilului in Romania[detalii aici]

5. CONSILIUL ELEVILOR

  1.    În data de 13 noiembrie 2014 s-au desfășurat alegerile pentru ocuparea funcțiilor la nivel județean al Consiliului Elevilor Sibiu. Biroul Executiv. 
6. PROGRAMUL SCOALA ALTFEL 2014:
  1. Rezultate la faza judeteana a competitiei nationale Scoala altfel
  2. Proiecte ale județului Sibiu selectate pentru faza națională a competiției ”O activitate de succes in  Săptămâna ”Școala altfel: Să știi mai multe, să fii mai bun!”.     Proiectele pot fi vizionate și votate la adresa:   http://sae.edu.ro/2014/votare
  3. Proiecte propuse de unitati de invatamant din judetul Sibiu pentru competitia Scoala Altfel
  4. Precizari privind programul Scoala Altfel 
  5. Programe ale unitatilor de invatamant. Detalii.

 

Situl proiectului „DidactIno - Formare inovativă pentru valoare şi performanţă în cariera didactică’’

Proiect POSDRU /157/1.3/S/137440

Inscriere

Formular online de înscriere

 

Informații utile:

 


Programul P2

Sibiu: început: 10-11  ianuarie 2015  sfârșit:7-8 februarie 2015

 Programul P1           Programul P2                       

(Sâmbătă) Grupa 3 invatatori                         (Sâmbătă) Grupa 7 educatoare
(Duminică) Grupa 4 invatatori                         (Duminică) Grupa 8 gimnaziu

Documente necesare pentru inscriere: aici...

Va asteptam cu dosarul complet, in ziua de 12.12.2014  in intervalul orar 14.30-17.30, iar in perioada 15.12.-17.12.2014 in intervalul orar 16.30-19.30 la sediul CCD SIBIU, str.Turismului nr.15., secretariat. 

 IMPORTANT!!!!

Planificarea sesiunii de evaluare finala:

Loc desfășurare: Sediul CCD Sibiu, str. Turismului nr. 15

Informații suplimentare pentru întocmirea portofoliului si evaluarea finală:

1. Coperta este obligatorie, iar modelul de coperta este postat pe platforma BlackBoard, urmand a fi completat de catre participanti cu datele personale
2. Varianta finala a portofoliului se va prezenta atat in format listat, cat si pe un CD in format electronic si va aborda tematica tuturor celor cinci module
3. Atat varianta listata, cat si CD-ul se vor prezenta intr-un dosar de plastic, A4, cu sina
4. Nu este obligatoriu sa listati toate aplicatiile din platforma BlackBoard, decat daca Dvs. considerati relevant pentru tematica examenului
5. In cadrul evaluarii finale, se va sustine o singura tema, la alegere, din respectivul portofoliu continand cele cinci module
6. Cadrele diactice care nu au adus IBAN-ul de la contul personal sunt rugate sa aduca un extras de cont in ziua evaluarii!!!

 

Vineri 12 decembrie

ora 14 - Grupa SB_P3_1_20140906 (Gimnaziu - debut 6.09.2014)

ora 16:30 - Grupa SB_P3_2_20140907 (Gimnaziu - debut 7.09.2014)

 

Sambata 13 decembrie

ora 10 - Grupa SB_P2_1_20140913  (Liceu - debut 13.09.2014)

ora12:30 - Grupa SB_ P2 _3_20141011  (Educatoare - debut 11.10.2014)

 

Duminica 14 decembrie

ora 10 - Grupa SB_P2_2_20140914 (Liceu - debut 14.09.2014)

ora 12:30 - Grupa SB_ P2 _4_20141012 (Educatoare - debut 12.10.2014)

 

Luni 15 decembrie

ora 15 - Grupa SB_P3_3_20141004 (Liceu - debut 04.10.2014)

ora 17:30 - Grupa SB_P3_4_20141005  (Liceu - debut 05.10.2014)

 

Marti 16 decembrie

ora 16 - Grupa SB_P8_ 1_20140927  (Educatoare - debut 27.09.2014)

 

 

Programul P2 invatatori Sibiu

 

Sibiu: început: 22-23  noiembrie 2014  sfârșit:10-11 ianuarie 2015

Grupa 5 - sâmbăta, 22.11.2014, ora 10, la sediul CCD, Sibiu, str. Turismului nr. 14

Grupa 6 - duminică, 23.11.2014, ora 10, la sediul CCD, Sibiu, str. Turismului nr. 14 

Grupa 5                             Grupa 6

 

Programul va fi afișat ulterior.

 Documentele necesare pentru inscriere:

1. Adeverinta unitate scolara
2. Fișa de înscriere isj
3. Cerere inscriere
4. Declaratie dubla finantare
5. Declaratie preluare date personale
6. Formular de inregistrare

 

7. Copie certificat de nastere
8. Copie carte de identitate
9. Copie cert de cas – daca e cazul
10. Copie dupa actul de studii in baza caruia a fost incadrat
11 Copie dupa ultimul act de studii

Primele 6 documente trebuie downloadate,  printate, completate si semnate. Doc nr.1 va fi inregistrat, semnat si stampilat de catre conducerea institutiei.

Va asteptam cu dosarul complet, in perioada 27.10.-4.11.2014, in intervalul orar 16.30-19.30, la sediul CCD SIBIU, str.Turismului nr.15., secretariat

 

Programul P1 invatatori Sibiu

 

Sibiu: început: 8-9  noiembrie sfârșit:6-7 decembrie

Grupa 1                             Grupa 2

 Cursurile încep la ora 10  și se desfășoară în sediul CCD, Sibiu, str. Turismului nr. 15

 Documentele necesare pentru inscriere:

1. Adeverinta unitate scolara
2. Fișa de înscriere isj
3. Cerere inscriere
4. Declaratie dubla finantare
5. Declaratie preluare date personale
6. Formular de inregistrare

 

7. Copie certificat de nastere
8. Copie carte de identitate
9. Copie cert de cas – daca e cazul
10. Copie dupa actul de studii in baza caruia a fost incadrat
11 Copie dupa ultimul act de studii

Primele 6 documente trebuie downloadate,  printate, completate si semnate. Doc nr.1 va fi inregistrat, semnat si stampilat de catre conducerea institutiei.

Va asteptam cu dosarul complet, in perioada 20.10.-24.10.2014, in intervalul orar 16.30-19.30, la sediul ISJ SIBIU, str.Berăriei nr.2., biroul Informatizare

 

 

Programul P3 profesori liceu Sibiu

Sibiu 4-5 octombrie

 Grupa 1              Grupa2

P3: Tehnici de clarificare a valorilor și educație morală

Seria SB_P3  Grupele SB_P3_3_20141004 si  SB_P3_4_20141005

 

Program (gr1 - sambata 4.10.2014, gr2 - duminica 5.10.2014)

Modul

 Data

Formator

1. Tehnologii de comunicaţie, multimedia şi e-learning în educaţie

4 - 5.10.2014

Popa Emil Marin

2. Personalitate și dezvoltare morală

11 -12.10.2014

Avramescu Monica Delicia

3. Tehnici active de instruire

18-19.10.2014

Lisievici Petru

4. Tehnici avansate de clarificare a valorilor în educaţia morală

25-26.10.2014

Lisievici Petru

5. Nediscriminare, diversitate, egalitate de şanse şi gen procesul invatarii, in contextul dezvoltarii durabile

1- 2.11.2014

Ifrim Roxana

 

 Documentele necesare pentru inscriere:
1. Adeverinta unitate scolara
2. Cerere inscriere
3. Declaratie dubla finantare
4. Declaratie preluare date personale
5. Formular de inregistrare

 

6. Copie certificat de nastere
7. Copie carte de identitate
8. Copie cert de cas – daca e cazul
9. Copie dupa actul de studii in baza caruia a fost incadrat
10 Copie dupa ultimul act de studii

Primele cinci documente trebuie downloadate,  printate, completate si semnate. Doc nr.1 va fi inregistrat, semnat si stampilat de catre conducerea institutiei.

Va asteptam cu dosarul complet, in ziua de miercuri 1.10.2014 si joi 2.10.2014, in intervalul orar 16.30-19.30, la sediul CCD SIBIU, str.Turismului nr.15.

 

Sibiu 11-12 octombrie

Grupa 1 - sambata       Grupa 2 - duminica

 P2 Optimizarea performanțelor profesionale prin consultanță și coaching cognitiv comportamental

Public/Grup ţintă: personal didactic din învățământul preșcolar

Modul

 Data

Formator

1. Tehnologii de comunicaţie, multimedia şi e-learning în educaţie

11 - 12.10.2014

Gherasim Zenovic

2. Descrierea, analiza şi evaluarea performanţelor profesionale

18 -19.10.2014

Danciu Bogdan

3. Impactul inteligenţei sociale şi emoţionale asupra performanţelor profesionale

25-26.09.2014

Ticusan Marilena

4. Coaching cognitiv comportamental pentru optimizarea perform profesionale

1-2.11.2014

Lepadatu Ioana

5. Nediscriminare, diversitate, egalitate de şanse şi gen in procesul invatarii, in contextul dezvoltarii durabile

8- 9.11.2014

Ifrim Roxana

Documentele necesare pentru inscriere:
1. Adeverinta unitate scolara
2. Cerere inscriere
3. Declaratie dubla finantare
4. Declaratie preluare date personale
5. Formular de inregistrare

6. Copie certificat de nastere
7. Copie carte de identitate
8. Copie cert de cas – daca e cazul
9. Copie dupa actul de studii in baza caruia a fost incadrat
10 Copie dupa ultimul act de studii

Primele cinci documente trebuie downloadate,  printate, completate si semnate. Doc nr.1 va fi inregistrat, semnat si stampilat de catre conducerea institutiei.

Va asteptam cu dosarul complet, in perioada  6.10.  - 10.10.2014,  in intervalul orar 16.30-19.30, la sediul CCD SIBIU, str.Turismului nr.15.

 

 

Stagiu de formare pentru prima grupa de educatoare:

Programul grupei P8_edu_gr1 începe  sâmbătă 27.09.2014, ora 10 la sediul CCD Sibiu str. Turismului nr. 15.

Componenta grupei P8_edu_gr1 in format pdf

Documentele necesare pentru inscriere:
1. Adeverinta unitate scolara
2. Cerere inscriere
3. Declaratie dubla finantare
4. Declaratie preluare date personale
5. Formular de inregistrare

6. Copie certificat de nastere
7. Copie carte de identitate
8. Copie cert de cas – daca e cazul
9. Copie dupa actul de studii in baza caruia a fost incadrat
10 Copie dupa ultimul act de studii

Primele cinci documente trebuie downloadate,  printate, completate si semnate. Doc nr.1 va fi inregistrat, semnat si stampilat de catre conducerea institutiei.

Va asteptam cu dosarul complet, in ziua de joi 18.09.2014,  in intervalul orar 16.30-19.30, la sediul ISJ SIBIU, str.Berăriei nr.2. Dosarele vor fi preluate de către doamna inspector prof. Diana Bucuță.

 

Stagiu de formare pentru primele 2 grupe

 Program formare:

Programul activităților de formare DIDACTINO

 

Nr. crt

Program

Grupa

Modul 1/data

Modul 2/data

Modul 3/data

Modul 4/data

Modul 5/data

Locație

1.

Tehnici de clarificare a valorilor și educație morală

1 Gimnaziu

6.09.2014

ora 10

13.09.2014

ora 10

20.09.2014

ora10

27.09.2014

ora 10

4.10.2014

ora 10

CCD Sibiu

str. Turismului nr. 15

2.

2 Gimnaziu

7.09.2014

ora 10

14.09.2014

ora 10

21.09.2014

ora10

28.09.2014

ora 10

5.10.2014

ora 10

3.

Optimizarea performanțelor profesionale prin consultanță și coaching   cognitiv comportamental

1 Liceu

13.09.2014

ora 10

20.09.2014

ora 10

27.09.2014

ora 10

4.10.2014

ora 10

11.10.2014

ora 10

Colegiul Național Pedagogic „A. Șaguna” Sibiu, str. Aleea Turnur. Roșu nr. 2

4

2. Liceu

14.09.2014

ora 10

21.09.2014

ora 10

28.09.2014

ora 10

5.10.2014

ora 10

12.10.2014

ora 10

 
Componența grupei 1 gimnaziuin format pdf
Componența grupei 2 gimnaziu in format pdf

Componența grupei 1 liceu în format pdf
Componența grupei 2 liceu în format pdf

 

Primele 4 grupe cu cadrele didactice selectate pentru programul  de formare in cadrul proiectului DIDACTINO_ID_137440 ( documente necesare), vezi pagina inspector scolar Anca Voineag

Lista cu cadrele didactice înscrise

Lista cu cadrele didactice selectate:

         gimnaziu                  liceu

Documentele necesare pentru inscriere:
1. Adeverinta unitate scolara
2. Cerere inscriere
3. Declaratie dubla finantare
4. Declaratie preluare date personale
5. Formular de inregistrare

6. Copie certificat de nastere
7. Copie carte de identitate
8. Copie cert de cas – daca e cazul
9. Copie dupa actul de studii in baza caruia a fost incadrat
10 Copie dupa ultimul act de studii

Primele cinci documente trebuie downloadate,  printate, completate si semnate. Doc nr.1 va fi inregistrat, semnat si stampilat de catre conducerea institutiei.

Va asteptam cu dosarul complet, in zilele de 1-14 august in intervalul orar 16.30-19.30, la CASA CORPULUI DIDACTIC SIBIU, str.Turismului nr.15.

Va rugam ca in dosarul cu acte sa treceti datele de contact: tel si mail

Procedura selectie

 

 

 

Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro.

 

-prof. Stefan Keresztes

Inspector scolar de resurse umane

 Lista cadrelor didactice inscrise la etapele I, II si III de pretransfer, schimb de posturi si modificarea duratei contractului de munca din perioada determinata in perioada nedeterminata, pana in data de 23 aprilie 2014

  Lista cadrelor didactice titulare care participa la etapa I de pretransfer, aprilie 2014

 O R D I N 3275/10.04.2014 pentru modificarea și completarea Metodologiei - cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2014-2015, aprobată prin Ordinul ministrului educației naționale nr. 5451/2013

Lista posturilor ocupate in etapa de solutionarea restrangerilor de activitate din unitatile de invatamant

 DETALIEREA Punctajelor criteriului IV- Activitate metodica si stiintifica - din anexa 2 a Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din invatamantul preuniversitar în anul şcolar 2014 - 2015, aprobată prin O.M.E.N. nr. 5451/2013, cu modificările si completările ulterioare

LISTA POSTURILOR OCUPATE LA COMPLETAREA NORMEI TITULARULUI

 Anunt restrangeri activitate 2014-2015  macheta restrangeri 2014-2015

OMEN nr. 3080/05.02.2014 pentru modificarea şi completarea Metodologiei – cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2014-2015, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale nr. 5451/2013
Rezultatele(finale) dupa contestatii la concursul de ocupare a posturilor/catedrelor didactice vacante/rezervate din 30 iulie 2013 

 Solicitare titularizare in baza art. 253 - Anexa 3 la Metodologie
Cerere privind recunoaşterea calităţii de titular, în anul şcolar 2013 - 2014, a personalului didactic, care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar şi care nu a depăşit cu 3 ani vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2013
Declaratie pe propria raspundere

Cerere de pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ, prin schimb de posturi pe baza consimţământului scris al solicitanţilor

  1. O R D I N pentru aprobarea Centralizatorului privind disciplinele de învăţământ, domeniile şi specializările, precum şi probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar 2012 
  2. Centralizatorului privind disciplinele de învăţământ, domeniile şi specializările,precum şi probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar 2012
Legislatie scolara PDF Imprimare E-mail
Scris de M Dragomir   
mari, 01 ianuarie 2008
Ordin 4854/2014 Metodologia de transfer personal didactic auxiliar si nedidactic
Ordinul de ministru nr 4619/2014 pentru aprobarea Metodologiei - cadru de organizare si functionare a consiliului de administratie din unitatile de invatamant preuniversitar
ORDIN MEN nr. 3637/19.06.2014 privind structura anului şcolar 2014-2015
OMEN 3594/18.06.2014 privind aprobarea normelor de plată a comisiilor de examen pentru concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din învățământul preuniversitar, sesiunea 2014
Ordin al ministrului Educaţiei Naţionale pentru modificarea şi completarea unor acte normative din sistemul naţional de învăţământ
Ordin privind aprobarea normelor de plata a comisiilor desemnate pentru examenul national de definitivare in invatamant, sesiunea 2014
Ordin nr. 3597/18.06.2014 pentru modificarea și completarea Metodologiei de evaluare anuală a activității personalului didactic și didactic auxiliar, aprobată prin Ordinul ministrului educației, cercetării, tineretului și sportului nr. 6143/2011
Ordin nr 3585  si Ordinul 3586 privind plata examenelor nationale 2014
Ordin nr. 3483/15.05.2014 pentru modificarea ordinului ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5219/ 2010 privind recunoaşterea şi echivalarea rezultatelor obținute la examene cu recunoaștere internațională pentru certificarea competenţelor lingvistice în limbi străine şi la examene cu recunoaștere europeană pentru certificarea competenţelor digitale, cu probele de evaluare a competenţei lingvistice într-o limbă de circulaţie internaţională studiată pe parcursul învăţământului liceal, respectiv de evaluare a competenţelor digitale, din cadrul examenului de bacalaureat
Ordin nr. 3136/20.02.2014 privind organizarea, funcţionarea, admiterea şi calendarul admiterii în învăţământul profesional de stat cu durata de 3 ani
Ordin nr. 3060/03.02.2014 privind condițiile de organizare a taberelor, excursiilor, expedițiilor și a altor activități de timp liber în sistemul de învățământ preuniversitar
Ordin nr. 3806/29.05.2013 privind aprobarea programei școlare pentru disciplina opțională “Matematică și științe în societatea cunoașterii” – Curriculum interdisciplinar integrat pentru matematică, fizică, chimie, biologie la decizia școlii pentru învățământul primar și secundar
Standarde pentru funcții didactice - profesor, aprobat prin ordinul 5660/2004
Ordin nr. 3179/13.02.2013 privind aprobarea Calendarului desfășurării concursului de selecție a cadrelor didactice pentru constituirea corpului național de experți în managementul educațional, sesiunea 2013
Ordinul 3129 privind modificarea si completarea OMECTS 5561/07.10.2011 pentru aprobarea Metodologiei privind formarea continua a personalului din invatamantul preuniversitar si Ordin nr 3130 privind modificarea si completarea anexei nr 5564/07.10.2011 privind aprobarea Metodologiei de acreditare si evaluare periodica a furnizorilor de formare continua si a programelor de formare oferite de acestia
ORDIN Nr. 6.211 pentru aprobarea Metodologiei si a criteriilor privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar
Ordin nr. 6152/7.11.2012 privind modificarea Regulamentului de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar aprobat prin ordinul ministrului educației și cercetării nr. 4925/2005
Hotărârea Guvernului nr. 1062/30.10.2012 privind modalitatea de subvenționare de către stat a costurilor pentru elevii care frecventează învățământul profesional
ORDIN nr.6082 din 24.10.2012 pentru aprobarea programei de EDUCAŢIE ARTISTICĂ pentru clasa a XII-a Filiera teoretică, profil umanist și Filiera vocaţională, profil teologic
Ordin nr. 5745 din 13 septembrie 2012 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare a programelor de formare psihopedagogică în vederea certificării competenţelor pentru profesia didactică
ORDIN nr. 5719 din 10.09.2012 privind aprobarea programei şcolare pentru disciplina ”Aritmetică” (curriculum diferențiat pentru ciclul superior al liceului – clasa a XII-a, filiera vocațională, profil pedagogic, specializarea învățător – educatoare)
Ordin nr. 5671/10.09.2012 pentru aprobarea Metodologiei privind studiul în limba maternă și al Limbii și literaturii materne, al Limbii și literaturii române, stadiul Istoriei și tradițiilor minorităților naționale și al Educației muzicale în limba maternă
Metodologia privind studiul în limba maternă și al Limbii și literaturii materne, al Limbii și literaturii române, stadiul Istoriei și tradițiilor minorităților naționale și al Educației muzicale în limba maternă, anexa la OM nr. 5671/10.09.2012
Ordinul Ministrului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului nr. 5.799/17.09.2012 privind aprobarea Planului-cadru pentru învățământul primar, Ciclul achizițiilor fundamentale - clasa pregătitoare, învățământ special
ORDIN MECTS nr.5773 din 19.09.2012, privind aprobarea Metodologiei de întocmire, completare şi valorificare a raportului de evaluare a dezvoltării fizice, socio-emoționale, cognitive, a limbajului și a comunicării, precum și a dezvoltării capacităților și atitudinilor de învățare, la finalul clasei pregătitoare
Ordinul 5411/23.08.2012 pentru modificarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihnă al personalului didactic din învăţământ, aprobate prin Ordinul 5559/2011
Ordin privind aprobarea normelor de plata a comisiilor de examen pentru concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din invatamantul preuniversitar, sesiunea 2012
ORDIN nr. 4681/29.06.2012 privind aprobarea curriculumului pentru cultura de specialitate, pregătire practică şi stagii de pregătire practică din aria curriculară Tehnologii pentru clasa a X-a, învăţământ profesional cu durata de 2 ani
OMECTS nr.4613/28.06.2012 privind modificarea Anexei nr.1 a OMECTS nr6143/01.11.2011 privind aprobarea Metodologiei de evaluare anuala a activitatii personalului didactic si didactic auxiliar.
ORDIN nr. 4145/24.05.2012 privind modul de plată a personalului didactic care face parte din comisiile pentru evaluarea națională a elevilor clasei a VIII-a, pentru examenul național de bacalaureat și pentru examenele de absolvire/certificare a competențelor profesionale pentru învățământul profesional, liceal și postliceal - sesiunile anului 2012
ORDIN nr. 4146/24.05.2012 privind modul de plată a personalului didactic care face parte din comisiile pentru organizarea şi desfăşurarea admiterii în învăţământul liceal de stat pentru anul şcolar 2012-2013
ORDIN NR 3845 din 27.04.2012 privind inscrierea in Registrul national al expertilor in managementul educational a cadrelor didactice declarate promovate in urma desfasurarii concursului de selectie pentru constituirea corpului national de experti in management educational, sesiunea februarie - aprilie 2012
ORDIN nr. 3470/7.03.2012 pentru modificarea și completarea Anexei la Ordinul privind aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor elevilor din învățământul preuniversitar de stat, aprobat cu numărul 5.576/2011
ORDIN nr. 5576 din 7 octombrie 2011 privind aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor elevilor din învăţământul preuniversitar de stat
ORDIN nr. 5910/23.12.2010 privind aprobarea Metodologiei de gestionare și arhivare a "Certificatelor de competențe profesionale ale personalului didactic" și a "Atestatelor de formare continuă a personalului didactic"
ORDIN nr. 3342/28.02.2012 privind aprobarea unor programe pentru acordarea definitivării în învățământ
Ordinul M.E.C.T.S. nr.5569/2011 privind organizarea si functionarea invatamantului preuniversitar de arta
Metodologia de acreditare și evaluare periodică a furnizorilor de formare continuă și a programelor de formare oferite de aceștia, aprobată prin OMECTS nr. 5564/07.10.2011 și publicată în MO nr. 790/08.11.2011
Metodologia privind sistemul de acumulare, recunoaștere și echivalare a creditelor profesionale transferabile, aprobată prin OMECTS nr. 5562/07.10.2011 și publicată în MO nr. 767/31.10.2011
ORDIN nr. 3064/19.01.2012 pentru aprobarea Metodologiei privind cuprinderea copiilor în clasa pregătitoare și în clasa I pentru anul școlar 2012-2013 și a Calendarului înscrierii
Ordin al ministrului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului nr. 5349/07.09.2011 privind aprobarea Metodologiei de organizare a Programului „Şcoală după şcoală”
OMECTS nr. 5575/2011 pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind şcolarizarea la domiciliu, respectiv înfiinţarea de grupe/clase în spitale, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, Nr. 797, din 10 noiembrie 2011
HOTARARE privind metodologia de calcul pentru determinarea costului standard pe elev/prescolar/an si finantarea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat, finantate de la bugetele locale, pe baza standardelor de cost pe elev/prescolar pentru anul 2012
Ordinul 6564 din 13 decembrie 2011 privind aprobarea procedurii de atribuire a denumirilor unitatilor de invatamant din sistemul national de invatamant preuniversitar
OMECTS nr. 6143/2011 privind aprobarea Metodologiei de evaluare anuală a activităţii personalului didactic şi didctic auxiliar
ORDIN nr. 5563 privind aprobarea Condiţiilor de constituire a reţelei permanente de unităţi de învăţământ în vederea realizării pregătirii practice din cadrul masterului didactic
ORDIN nr. 5573 din 7 octombrie 2011 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a învăţământului special şi special integrat
ORDIN nr. 5487 din 29 septembrie 2011 pentru aprobarea Regulamentului privind recunoaşterea în învăţământul terţiar nonuniversitar a studiilor obţinute în cadrul învăţământului liceal - filiera tehnologică sau vocaţională
ORDIN nr. 5.546 din 6 octombrie 2011 privind aprobarea Metodologiei pentru acordarea titlului "Profesorul anului" în învăţământul preuniversitar [detalii aici]
Ordinul privind validarea fluxurilor financiare - cheltuielile de personal în învățământul preuniversitar de stat
ORDIN privind modul de plata a personalului didactic care face parte din comisiile pentru evaluarea nationala a elevilor clasei a VIII-a, pentru examenul de bacalaureat si pentru examenele de absolvire/certificare a competentelor profesionale pentru invatamantul profesional, liceal si postliceal - sesiunile anului 2011
ORDIN privind modul de plata a personalului didactic care face parte din comisiile pentru organizarea si desfasurarea admiterii in invatamantul liceal de stat pentru anul scolar 2011-2012
Nota referitoare la reincadrarea pe cele doua grade in functie de marimea unitatii, raspunderea si complexitatea functiei de conducere
Ordinul nr. 4016/06.04.2011 pentru modificarea și completarea OMEdC nr. 4839/2004 privind criteriile specifice şi metodologia de acordare a sprijinului financiar în cadrul Programului naţional de protecţie socială "Bani de liceu"
Ordin nr. 4114/04.05.2011 privind aprobarea sumelor repartizate inspectoratelor scolare judetene/al municipiului Bucuresti pentru achizitionarea de rechizite scolare ce vor fi acordate elevilor in anul scolar 2011-2012
 INSTRUCŢIUNE pentru punerea în aplicare a art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011
ORDIN privind aprobarea unor masuri tranzitorii in sistemul national de invatamant
Instructiunea nr 2 din 17 februarie 2011 privind decontarea navetei cadrelor didactice
Legea Educaţiei Naţionale 
Nota ARACIP nr. 3609/13.08.2010 privind modificarea, incepand cu data de 1 septembrie 2010, a formatului documentatiei de autorizare/ acreditare, depuse la ARACIP de catre unitatile de invatamant preuniversitar(click aici)
"Diploma de Excelenta Institutionala" - O.M.E.C.T.S. si precizari (click aici)
Ordinul M.E.C.T.S. nr 4140 din 14.06.2010, pentru modificarea anexei la OMEC nr. 5435 / 2006, privind Regulamentul de acordare a distinctiilor si premiilor personalului didactic din invatamantul preuniversitar de stat.(click aici)
Ordinul M.E.C.T.S nr.5217 din 09.09.2010 privind organizarea si desfasurarea probelor specifice sustinute de elevii sectiilor bilingve francofone in vederea obtinerii mentiunii speciale "sectie bilingva francofona" pe diploma de bacalaureat
Ordinul M.E.C.T.S nr.5218 din 09.09.2010 privind organizarea si desfasurarea probelor specifice din cadrul examenului de bacalaureat, sustinute de absolventii sectiilor bilingve romano-spaniole
ORDIN nr. 5219 din 09.09.2010 privind recunoașterea și echivalarea rezultatelor obținute la examene cu recunoaștere internațională pentru certificarea competențelor lingvistice în limbi străine și la examene cu recunoaștere europeană pentru certificarea competențelor digitale, cu probele de evaluare a competențelor lingvistice într-o limbă de circulație internațională studiată pe parcursul învățământului liceal, respectiv de evaluare a competențelor digitale, din cadrul examenului de bacalaureat
ORDIN nr. 4720/24.08.2010 privind aprobarea programei scolare pentru disciplina optionala "ADMINISTRAREA CALCULATOARELOR SI RETELELOR"
OMECTS NR 4714/2010 privind modificarea si completarea Ordinului nr 4925 /2005 al ministrului educatiei si cercetarii privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar(click aici)
Ordin nr. 4033/01.06.2010 privind aprobarea normelor de plată a comisiilor de examen pentru concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din învățământul preuniversitar
Ordinul M.E.C.T.S. nr 4140 din 14.06.2010, pentru modificarea anexei la OMEC nr. 5435 / 2006, privind Regulamentul de acordare a distinctiilor si premiilor personalului didactic din invatamantul preuniversitar de stat.(click aici)
Hotărâre nr. 228/24.03.2010 privind modificarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, cu modificările şi completările ulterioare
  Scoala de arte si meserii / Planuri cadru
ORDIN nr. 3235/09.02.2010 privind aprobarea specializărilor de nivel universitar care conferă dreptul absolvenţilor liceelor pedagogice de a ocupa funcţiile didactice de profesor în învăţământul preşcolar şi profesor în învăţământul primar
ORDIN nr. 3158/05.02.2010 privind modificarea și completarea OMECT 4316/2008 privind aprobarea Programului de studii psihopedagogice în vederea certificării pentru profesia didactică prin Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic
Ordin nr. 5913/12.11.2009 privind aprobarea de programe școlare pentru discipline pentru curriculum diferențiat la filiera vocațională, profil pedagogic și profil artistic
Ordin 5713/19.10.2009 privind acordarea autorizarii de functionare provizorie pentru unitatile de invatamant preuniversitar de stat, evaluate extern in anul scolar 2008-2009
Precizări referitoare la aplicarea nomenclatoarelor calificărilor profesionale pentru care se asigură pregătirea prin învăţământul preuniversitar şi ordinele de ministru în vigoare privind planurile de învăţământ şi programele şcolare pentru anul şcolar 2009 - 2010
 ORDIN nr.5132/10/09/2009 privind activităţile specifice funcţiei de diriginte
 Ordinul M.E.C.I. nr. 5099/2009 privind aprobarea de programe şcolare pentru discipline de studiu din învăţământul liceal. Ordinul şi anexele corespunzătoare acestui ordin sunt incluse în arhivă.

Ordinul M.E.C.I. nr. 5098/2009 privind aprobarea programelor şcolare pentru disciplinele de studiu din învăţământul preuniversitar.Descarcă arhiva.

Programe şcolare modificate pentru unele discipline de studiu pentru învăţământul vocational, cluburi sportive si licee cu program sportiv în anul şcolar 2009-2010.Descarcă arhiva.  
Centralizator de programe şcolare modificate pentru anul şcolar 2009-2010.
Ordinul M.E.C.I. nr. 5097/2009 privind aprobarea programelor şcolare pentru disciplinele de studiu din învăţământul preuniversitar secundar inferior, ciclul gimnazial. Ordinul şi anexele corespunzătoare acestui ordin sunt incluse în arhivă.
Ordinul M.E.C.I. nr. 4857/31.08.2009 privind aprobarea programelor şcolare pentru clasa a IX-a ciclul inferior al liceului, filiera tehnologică-domeniile de pregătire de bază, a standardelor de pregătire profesională, a planurilor de învăţământ şi a programelor şcolare pentru unele calificări profesionale de nivel 2, 3 şi 3 avansat ( postliceală ) pentru care se asigură pregătirea prin învăţământul preuniversitar. Ordinul şi anexele corespunzătoare acestui ordin sunt incluse în arhivă.
Ordinul M.E.C.I. nr. 4856/2009 privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasele a IX-a - a XII-a, filierele vocaţională, profil artistic, specializarea conservare-restaurare bunuri culturale, cursuri de zi.
Ordinul MECT, privind functionarea invatamantului cu predare simultana
ORDIN cu privire la aprobarea criteriilor de performanta pentru evaluarea cadrelor didactice din invatamantul preuniversitar
 Metodologia de şcolarizare a cetăţenilor de origine etnică română din Republica Moldova, Albania, Bulgaria, Macedonia, Serbia, Ucraina şi Ungaria şi a etnicilor români cu domiciliul stabil în străinătate în învăţământul de stat din România, în anul şcolar/universitar 2009-2010
 Hotărâre nr. 594/13.05.2009 pentru completarea Hotărârii Guvernului nr. 1488/2004 privind aprobarea criteriilor şi a cuantumului sprijinului financiar ce se acordă elevilor în cadrul Programului naţional de protecţie socială "Bani de liceu"
 Ordin nr. 4156/13.05.2009 privind desemnarea membrilor Comisiei pentru aplicarea prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1488/2004 privind aprobarea criteriilor şi a cuantumului sprijinului financiar ce se acordă elevilor în cadrul Programului naţional de protecţie socială "Bani de liceu"
 ORDIN nr. 3608 din 03.04.2009 cu privire la aprobarea disciplinelor de specializare din curriculumul diferenţiat pentru clasele a IX-a – a XII-a, ciclurile inferior şi superior ale liceului, filiera vocaţională
 ORDIN nr. 3703/14.04.2008 privind alocarea de fonduri unităţilor de învăţământ declarate câştigătoare în cadrul competiţiei pentru obţinerea certificatului "Şcoală Europeană", ediţia 2008
ORDIN nr. 3587/28.03.2008 cu privire la aprobarea componenţei Comisiei Naţionale de evaluare a candidaturilor unităţilor de învăţământ preuniversitar înscrise în competiţia pentru obţinerea Certificatului "Şcoală Europeană"
 ORDIN nr. 3423/18.03.2009 cu privire la aprobarea planurilor de învăţământ pentru cultura de specialitate, pregătire practică şi strategii de pregătire practică, din aria curriculară Tehnologii, pentru clasele a XI-a - a XII-a şi a XII-a - a XIII-a, ciclul superior al liceului, filiera tehnologică, cursuri de zi
 ORDIN nr. 3414/16.03.2009 privind aprobarea Planului-cadru de învăţământ pentru învăţământul special – clasele a IX-a – a XI-a, ciclul inferior al liceului, filiera tehnologică
ORDIN nr. 3412/16.03.2009 privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru: clasa a X-a, şcoala de arte şi meserii; clasa a X-a, ciclul inferior al liceului, filiera tehnologică, ruta directă de calificare; clasa a XI-a, anul de completare; clasele a XI-a - a XII-a şi a XII-a / a XIII-a, ciclul superior al liceului, filiera tehnologică, cursuri de zi şi seral  
 ORDIN nr. 3411/16.03.2009 cu privire la aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasa a IX-a, ciclul inferior al liceului, filiera tehnologică, învăţământ de zi şi învăţământ seral
ORDIN nr. 3410/16.03.2009 cu privire la aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasele a IX-a – a XII-a, filierele teoretică şi vocaţională cursuri de zi
 ORDIN nr. 3316/02.03.2009 de modificare a ordinului ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 5746/28.10.2008 pentru aprobarea Metodologiei privind fundamentarea cifrei de şcolarizare şi stabilirea reţelei unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat pentru anul şcolar 2009-2010
 ORDIN nr. 3308/2.03.2009 cu privire la aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasele a IX-a – a XII-a, filierele teoretică şi vocaţională
 ORDIN nr. 3309/2.03.2009 cu privire la aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasa a IX-a, ciclul inferior al liceului, filiera tehnologică, învăţământ de zi şi învăţământ seral
 ORDIN nr. 3310/2.03.2009 privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru: clasa a X-a, şcoala de arte şi meserii; clasa a X-a, ciclul inferior al liceului, filiera tehnologică, ruta directă de calificare; clasa a XI-a, anul de completare; clasele a XI-a/ a XII-a şi a XII-a/ a XIII-a, ciclul superior al liceului, filiera tehnologică
 ORDIN nr. 3311/2.03.2009 privind aprobarea Planului-cadru de învăţământ pentru învăţământul special, clasele a IX-a – a XI-a, filiera tehnologică
 ORDIN nr. 3312/2.03.2009 "privind aprobarea planurilor de învăţământ pentru cultura de specialitate, pregătire practică şi stagii de pregătire practică, din aria curriculară Tehnologii, pentru clasa a IX-a a liceului tehnologic, cursuri de zi şi seral"
 ORDIN nr. 3313/2.03.2009 "privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru cultura de specialitate, pregătire practică şi stagii de pregătire practică, din aria curriculară Tehnologii, pentru clasa a X-a a şcoalii de arte şi meserii, clasa a XI-a an de completare, clasele a XI-a/ a XII-a şi a XII-a/ a XIII-a, ciclul superior al liceului tehnologic şi a planurilor de învăţământ pentru cultura de specialitate, clasa a X-a liceu tehnologic, cursuri de zi şi serale"



Ultima actualizare ( joi, 20 noiembrie 2014 )
 
< Precedent   Urmator >
Acasa Noutati Reteaua Scolara Pagina inspectorului Legislatie Link-uri utile Inv. particular Forum Proiecte ISJ Compartimente